Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Liseli Kizlar 2

5 Yorum


Daha önce ki yazımda az çok liseli kızlardan bahsetmiştim,devam edeyim.Efendim bunlar şöyledir en ön sırada oturmak bir istek haline gelmiş meslek lisesindeyseniz birde kız fazla yoksa sınıf hocanızdan yüz bulup ön sırayı işgal ederler.Kızlardan ara önlerde yer kalır.Bu sefer kalan yer tam yanına düşer.Orada oturduğum günlerde utangaçlık basıyor sizide basabilir.Çünkü kız hafif gözlerini yana çevirerek hafiften gülümsemeli olaraktan bakıyor yok birşey değil hoca da bakıyor o bana bakınca :).Hocamız çok iyi hoca sınıf hocamız bir kere bu bakmalar yüzünden sordu ne durum dedi.Bende sordum hangi durum hocam dedim.Filan arkadaşınla aranda duygusal bağmı var;
-Hayır hocam olurmu öyle şey! O bana bakıyor ben size dedim.Peki neden sana bakıyor hocam herhalde önde oturmamdan dolayı :).Birde gel bu soruyu kıza sorma mevzuuna çok eğlenceli ama.Kız habure bakıyor ona en sonunda soruyorum ne oldu enden değişik bir şekilde bakıyon.Kız sessiz aşıkmı oldun nedir lan dersen eğer;
-“Salak,aptal,öküz,malmısın” be gibi sözleri işitebilirsiniz oldu bana.Bunları dedikten sonra bakarsa canınız sıkılır benim sıkıldı.Birde en sevmediğim şey olan omza el atma sınav sorularını diğer sınıflardan alıp dağıtırken gelirler arkanızda omzunuzu delmeye gayret ederler.Ellerini omuzlarına atarlar haikat olarak şu var elini omzumdan çek demek için ellerini tutar atarsın ya orası müthiş işte.Birde şu var telefonla derste mesajlaşma olayı ben tüm mesajları hep okuyorum orasıda benim gıcıklığım en sonunda patlayacaklar ama neyse.Ben onlara derste mesajlaşşma işini bıraktırırım.Neyse 3. sezon yazımla daha sonra belki devam ederim :).

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “Liseli Kizlar 2

  1. mrb türkler klanı,link değişimi yapmak istiyorum seninle eğer istersen tabii http://www.magnecarte.blogspot.com ben eklioyruseni sen eklersen sevinirim sevggilerler

  2. Ha hah !
    Omuz delme olayı doğru aslında ama komik be kuzu 😀

    Bu ara etiketlerdeki “sex” konu ile ne alaka onu çözemedim. Sonuçta müstechen bişi yok ki içeriğinde yazının kuzum.
    Bayan = Sex midir yani?
    Aaa!
    Olmadı Aliş, olmadı kuzuuu !
    😉
    😀

  3. Pınar abla Alinin o etiketi koymasını sebebi hit kazanmak 🙂 Önceki yazısında o kadar hit kazanmış tı ki 🙂

  4. Anladım canım…
    😉

  5. Ayrıca ;
    – Gürkan profiline ulaşılamıyor.
    Sorun mu var canım ?

Bir Yanıt Bırakın

