Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Otobus Paralari

1 Yorum


Otobüs paraları öğrencileri çok yıpratıyor.Gebzede mi sadece bilmiyorum ama otobüs paraları 1,5 ytl durumunda eski dille birmilyon beşyüz bin lira.Bir öğrenci gidiş geliş hergün 3 ytl otobüse verirse bir çayın bile 750 bin lira olduğu kantinden ne yiyebilir hiç birşey durumu iyi olmayan o kadar kişi tanıyorum ki.Ancak sakız alırlar galiba.Ben de bu otobüs e para verme derdine çözüm buldum illegal olsada.Benim yapmadığım şeyi yaptırıyorlar ama tam olanlardan da bir buçuk alıyorlar öğrenciden de bende paramı vermeden geliyorum muavin soruyor ücret vermeyen verdim diyorum gidiş geliş böyle ama bir buçuk konusu oldukçada karı otobüsçüler değil öğrenciler yapar kaçak gelmenin bir çok yöntemi var verdim gibi 🙂
Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Otobus Paralari

Bir Yanıt Bırakın

