Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Başlıksız Mim :)

3 Yorum


Y4lcin arkadaşımız mimlemiş. Siqtir.com’dan ona gelmiş banada göndermiş.

Dünya’da en nefret ettiğin, içinden hergün sövdüğün şeyler nedir?
Sınıftaki arkadaşlarım. Sınıfın yarısından fazlası konuşuyor. Suç bizim üstümüze kalıyor. O sınıfta kalanlara sövüyorum hergün içimden. Sınıfın huzuru bozuldu. Siz 7. sınıftasınız 16 yaşıdnaki öğrencilerle ders yapmak ve onalrın ders işlettirmemesini istermisiniz ?

Bu blog dünyasında sevmediğin, hakkında kötü şeyler düşündüğün insan var mıdır?
Vardır. Hatta söyleyebilirim Emre Blog. Çalıntı yapıyor çünkü.

Çok küfür eder misin?
Küfürü sevmem. Ama bazı yerlerde var ki insana küfür ettiriyor. Acayip sinir oluyom o zaman onlara küfür ediyorum biraz🙂

Küfürlü bir blog gördüğünde ne yaparsın?
Bakarım🙂 Ama aşırı dozda küfür varsa kapatırım🙂

Bu soruları nasıl buldun?
İdare eder işte. İçimi döktüm biraz rahatladım.

Mimi Kubilay abiye, Tolga abiye, Ali‘ye yolluyorum. Cevaplarınızı beklerim.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Başlıksız Mim :)

  1. ” Fak Diz Layf! ” adlı mimize katıldığın için teşekkürler.

    http://www.siqtir.com

  2. Bişey değil arkadaşım. Mimlere açığım😉

  3. oldu gürkanım

Bir Cevap Yazın

