Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sevdiğim Film Sahneleri [mim]

Yorum bırakın


Burak Abi çok güzel bir mimi bana yollamış ”Sevdiğin film sahneleri neler” diye. Bende yanıtlayayım dedim. Ben Tokyo Drift sahnelerini ve Hababam Sınıfını çok severim. Ayrıca Hızlı ve Öfkeli Türkçe Dublajlar de var tabi. Yalnız ben hepsini bir yazının içine koyma gibi şansım yok. 1 tanesini yazının içine koyup diğerlerini link vereceğim.

Tokyo DriftHızlı Ve Öfkeli Türkçe Dublaj ( Yalnız dublaj küfürlüdür ona göre izleyin🙂 )
Tam Karışık, Önder abi, Google, Harun mimlerimi gönderiyorum. İStediğiniz zaman yayınlayabilrisiniz🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

