Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Blogcu Bloglara Kendi Adsense’sini Mi Koyuyor

4 Yorum


Blogcu artık üye bloglara kendi adsense reklamını koymaya mı başladı. Bu kadarını beklemezdim. Arkadaşımın yeni açtığı bloga baktım adsense var. Hiç yakıştıramadım valla. Kanıtımda var. Copyyy, Ortam Güzel bu iki blogda da adsense var. Onlara sorduğumda ben koymadım diyorlar. Copyyy 2 aydan beri yazmıyor nerdeyse. Ortam Güzel’de yeni açıldı. Onaylanmadı blog.Nasıl olur böyle bir şey. Benim bloga koysalardı zaten koyduğu dakika oradan ayrılırdım. Blogcu’ya kötü birşey söylemek istemezdim ama ” Bu ne demek oluyor!

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Blogcu Bloglara Kendi Adsense’sini Mi Koyuyor

  1. evet lan doğru yeni bir tane demo açtım

    http://hilelerinizblogu.blogcu.com

    gördüğün gibi🙂.Birde 100 de 10 unu kendileri kullanıyorlarmış hani bloga reklam koyma eklendi ya heh o eklendi ama 100 de 100 ünü biz almıyoruz 100 de 90 ını biz alıyoruz

  2. vay be bak sen blogcuya🙂 zaten beklenirdi iyi ki blogger’a taşındım bende🙂

  3. İlk bakışta haklısın ama bir de şunu düşünelim:
    meselâ ben kendi paramla kendi sitemi kurdum. Resim eklemeyi sınırlı tutmak zorundayım. Resimlerin çoğunu Google hesabımla ilgili yerlere yükleyip URL alarak bu yolla siteme resim koyuyorum. Yoksa kendi siteme yüklesem bandwidth dayanmıyor, ekstradan para ödemem gerekiyor. Tedbir aldım şu an 6 GB hakkımın 4 GB’ı kullanımda.
    Blogcu.com’da ise binlerce blog var. milyonlarca resim var. Yükünün ne kadar büyük olduğunu düşün. O kadar yüke ne bandwidth dayanır ne de CPU. %10 mu alıyorlarmış? Olabilir. Bence haklılar. O kadar da olsun. Kesintisiz aksaksız yayını sürdükleri sürece masraftan kaçmıyorlar demektir. O zaman o %10 haklarıdır.
    Böyle diyorum ama yine de bu yaptıkları hoşuma gitmedi😦

  4. Doğru Blogcu’nun üzerinde büyük bir yük var. Diyelim reklam koduu koydu. Biz reklam koysak o kaldıracak mı? Her yönden düşünmeliyiz. Blogcu.com!un her yerinde rekalm var. Banner reklamı da alsın o zaman karşılamak için.Yani bizim bloglarımızın üzerinde faydası olmaz ki ona. 1 2 tık olur sadece.

Bir Cevap Yazın

