Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Fak Diz Layf!(Mim Konusu)

1 Yorum


Üniversiteli bir abimden aldığım mim beni biraz anlatıyor.Sürekli yazıları hem rss hemde canlı olarak okuyuduğum bir abi siqtir.com başlatmış mimi orayıda takip ediyom ona göre.Şey bu arada gürkanımda aynı mmi paslamış.Neyse mim konusunu söylüyorum hayattaki küfür anları sorular ve cevapları;

Dünya’da en nefret ettiğin, içinden hergün sövdüğün şeyler
nedir?
Fahişelerin 2 kağıt parçası uğruna kendilerini sattıkları
zaman

Bu blog dünyasında sevmediğin, hakkında kötü şeyler düşündüğün
insan var mıdır?
Olmamı bir çok kişiyi sevmiyorum zaten
sevdiklerimi
rss ne alırım vede bana uygun yazıları görüncede
yorumlarım

Çok küfür eder misin?

Çok etmem arada bir ederim.Genelde sözlerimin etkisiyle sinirimi alırım o
söylediğim sözleri duyan birisi zaten daha bana bulaşmaz
Küfürlü
bir
blog gördüğünde ne yaparsın?

Okurum bak valla içeriği bir çok zaman güzel olur tabi küfürlü blog derken
böyle bir kişinin ana bacısına sövme olayı olursa okumam reddederim.Ama
lanblog gibi olursa okurum ya da ekubio

Bu soruları nasıl buldun ?

Süper sorular en azından gündemi meşgül eden akp kapatma davasının bir kenara
ittik farklı şeylere göz attık.

Son olaraktan mim’i kimseye paslayamıyorum çünkü siqtir.com dan başlayarak her yere uzanmış.Benim paslayacak kimsem kalmadı ühüü . 🙂

Reklamlar

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Fak Diz Layf!(Mim Konusu)

  1. Mimize katıldığınız için teşekkür eder, ellerinizden öperiz.

    http://www.siqtir.com

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s