Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Yoksa İnandınız Mı!

Yorum bırakın


1 nisan’da hadi dedim bir şaka yapayım. Hem 1 nisan’dı hemde resmin üzerinde 01 nisan yazıyodu. Gidiyorum diye bir yazı yazmıştım. İki arkadaşım inanmış 🙂 Ben inanmazlar diye düşünüyordum. Çünkü resmin üzerinde 01 nisan diye yazıyor. Baktım inanmışlar. Neyse burdayım. Bir yere gitmiyorum. Benden kurtulamazsınız. Yalnız 10 Nisan’da sınavlar başlıyo pek görünmeyebilirim o hafta… Bir de resim hazırlayayım dedim. O gözler, ağız ve burunu ben çizdim normalde birşey yoktu 🙂
Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

