Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Google Pagerankım Tavan Yaptı

6 Yorum


Efenim dün ve öncesi ki gün an itibariyle bloglarımın pr sayısını kontrol ediyordum.Birincil ve asıl blogumun pr si 3 oldu çok süperr ikincil ve aslında burayada asıl diyebilirim ama herneyse konuya dönelim bu blogun pr si beni çok şaşırttı google amca çok büyük bir kıyak geçti galiba bana 🙂 bu blogun pagerankı tavan yaptı 0-5 oldu 0 idi 5 oldu.Acaba neden bir anda 5 oldu blogumun pr sinin 5 olmasının nedeni nedir.Yoksa wordpress.com da olmasımı acaba öyleyse süper gerçi burada da bloggerde de yazıyorum benim açından sorun yok.Çok şaşırmışlığım var en fazla okunan yazılarımda popülerler de ise

Popüler Yazılar

Emre Aydın Fotoğrafları, 201 views

Lost Artık TNT de, 129 views

Her İlçeden Bir Yürek 70 Milyon Tek Yürek, 74 views

Üsttekiler var en fazla lost emre aydın ve her ilçeden bir yürek adlı yazılarım galiba hit topladı ne diyelim çok hoşuma gitti.Birde gürkanımın bloguda wordpress.com blogu tabi 4 olmuş onun blogger blogu 3 oldu

Güncelleme:Bu yazıdan r10.net de bahsedilmiş buradak abi bahsetmiş bende burak abi gibi anlama veremedim pr’me

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

6 thoughts on “Google Pagerankım Tavan Yaptı

  1. Hehe hadi hayırlı olsun bakalım. 5 olmasının faydası olur mutlaka, burayı da kullanırsın. 😀

  2. kesin burasız durmam artıkın 😀

  3. hayırlı olsun öncelikle ,
    senin linki verdğim r10 yazısında sana kastım yoktu bak yanlış anlama çünkü bu imkansız gibi bir şey . nasıl olduğunu merak ettiğim için verdim …
    hem oldu işte ne güzel bize backlink verirsin 😉 biz de yararlanırız …

  4. Merhaba arkadaşım, aynı şey benimde başıma geldi.. Kendi sitem ( Dünya Zirvesi ) bu güncellemede PR0dan bir anda PR5 oldu, ama backlinklere bakınca farkında olmadan 2-3 yüksek PRlı sitelerden link aldığımı farkettim, yani bunda o kadar şaşılacak birşey yok 🙂 belki seninde durumun benimle aynıdır, sende bir kontrol et istersen 🙂 bu arada blogun pr aldığı için yabancı sitelerden çok fazla SPAM yorum alıcaksın, bunlarada dikkat etmedi tavsiye ediyorum. Kolay Gelsin…

  5. @yiğit nereden kontrol edeceğimi bilmiyorumki bu birazda wordpress.com un tag uygulamasından kaynaklanıyor

Bir Cevap Yazın

