Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Küçücük Bir Mutluluk

1 Yorum


Bugün okuldan çıktım her zaman otobüsü okul kapısının önünde beklerken bu sefer yolu yürüdüm 5 dakikalık işi 45 dakikaya çıkarttım.Neyse otobüs durağına vardım.Otobüse bindim oturuyorum arka koltukta arkadaşlarım felanda bindi Yeni Mahalle-Akse arabasıydı tabi otobüsün kalkmasına 3 yada 4 dakika kalmıştı otobüse pazardan alışveriş yapmış bir hanım teyze ve yanında da 2-3 yaşlarında küçük bir kızı vardı.Otobüs kalkmadan önce direkt indim bir küçük bisküvi aldım herhalde eve kadar aç dayanamazdım 50 dakikalık yol.Daha sonra o teyzenin benim yerime oturduğunu gördüm ben çantamı arkadaşıma verdim teyze kucağına almıştı.Teyze kalkmak istedi buyrun teyze oturun dedim(Kendimi mi övüyom ne 😀 ) daha sonra o bisküviyi açtım ağzıma atacaktım o minik kızın bana baktığını gördüm.Biraz elim açıktır paylaşmayı severim dayanamadım kıza verdim kız hepsini yedi bitirdi afiyet bal şeker olsun helal olsun.Ama bir an vardıki hem o küçük kızı hemde beni mutlu etti.Küçük kız bisküviyi yedikten sonra gülümsedi tetekkür ederim gibi birşey söylettirdi annesi.Minik kız çok sevmiş olmalıki hala gülüyordu o küçük kızın mutlu olması belkide bugüne kadar yaşadığım en mutlu anlardandı birilerini mutlu edebilmek benim en büyük hayalim çünkü.Belki her zaman büyük mutluluklar yaşanmayabilir ama mutluluk mutluluktur.Küçük mutluluk birgün büyük mutluluk olabilir.Önemli olan benim sevinmem ben çok sevindim çünkü o kız mutlu oldu neyse duygulandım ağlıcam(şaka lan 5 yaşından sonra ağlmayı kestim.Yoo pardon abim askerden izine geldiğinde bir tokat vurdu kavga ettik onda ağladım.Onca kavga ağlatmıyor ama abi tokadı ağlatıyor)

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Küçücük Bir Mutluluk

  1. Gerçektende en küçük mutluluktan insan pay çıkarabiliyorsa o insan dünyanın en iyi insanıdır.

Bir Yanıt Bırakın

