Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Oyyla Mynetin Olmasın

13 Yorum


Az önce oyylanın blogunda bir yazı okudum.Gökhan Çeliker oyyla blogunda mynet ile geçen yaz ertelenen oyyla mynet antlaşmasının yani anlaşma müzakerelerinin tekrardan devam ettiğini açıkladı.Valla o blogda yazılan yazının aynısını alıyorum.

Oyyla kurucusu olarak size güzel bir haberim var: Geçen yaz başlarında Mynet ile ortaklık konusunda görüşmelere başlamıştık. Görüşmeler Ocak başında tamamlandı ve Mynet’in o zamanlar gizli olan Eksenim projesi üzerine yoğunlaşması gerekliliği nedeniyle ortaklık ertelendi.

Mynet Eksenim şu an çok iyi gidiyor ve hızlı bir gelişme sürecinde. Bununla birlikte Mynet ile tekrar bir görüşmemiz oldu ve ortaklık için şartları yeniden gözden geçirmeye karar verdiler. Gelişmeleri buradan size bildirmeye devam edeceğim.

Keyifli oyylamalar!

Çok üzücü bir durum.Mynetin herşeye elini atması bana google ve microsoftun yahoo macerasını hatırlattı.Tamam girişimcilik bunu gerektirir fakat oyyla mynet ile ortak olursa geleceğini pek parlak görmüyorum.Oyyla tek başına devam etmeli oyyla çok iyi bir girişim mynetin eline geçen siteler girişimler bir süre sonra popülaritesini kaybediyor.Örneğin beyazperde,yumile ve bir çok site mynet eksenim projesi sadece bildiğim kadarıyla mynete aitti mynet asla kendi “0” dan bir proje üretmiyorki cnetturkiye bile cnet in Türkiye sitesi olarak tanıtıldı yani cnettürkiye bile mynet girişimi değil belirli traj yapmış bir sitenin Türkçesi sanki Türkçe destek sitesi gibi oldu.İnşallah oyyla oyyla olarak kalır oyyla.mynet.com adresinden bir erişim olacaksa kimse kolayca oyylayamaz yazılarımızı.Birde bunun üzerine mynet oyyla’ya üye olabilmek için sadece mynet eposta adresi ister zaten bu tamamen kötü bir fikir mynetin ne olduğu belli wordpress blog servisinin alt kısmına wordpressMU damgasını yazmadılar sonradan blog camiasından gelen tepki ile onu oraya linksiz şekilde isteksiz şekilde koydular.

Birde çok merak ediyorum mynet oyyla’yı alırsa yumile(favorile) ne olacak ikiside aynı anlamı taşyan bir proje ikisinde de bir yere birşey ekliyorsunuz🙂.Oyyla bu konuda bir numara favorile oyyla klonudur galiba mynet favorileden beklediği verimi alamadı mynet oyyla’yı alırsa galiba favorileyi satar yada yok eder

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

13 thoughts on “Oyyla Mynetin Olmasın

  1. Sanki doğanın bir kanunuymuş gibi büyük balıklar küçük balıkları hep yutmuştur, bence iyibir fikir değil tamam birden mynet uzantısıyla biryerlere geleceksiniz hemde bayağı farlı bir yere şimdikinden çok farklı fakat çok çabuk yükselenler tez düşerler en güzeli belki çok hızlı olmayabilir ama şu anki konumuzun çok güzel böyle yürümeniz inanın daha huzurlu başınız ağrımadan güzel yerlere geleceksiniz.

  2. @baranbey evet aynen katılıyorum oyyla şu an çok yükseldi ama kendi başarısıyla.Mynet oyylayı alırsa eğer oyyla bir anda baya çok yükselcek domainde mynet olduğundan dolayı ama sonraları düşecek favorile gibi.Oyyla mynetin olursa sadece bir anlık popülerlik yaşar sonrası bilinmezlik içinde

  3. Oyyla için faydalı olacak bir olay satsın kurtulsun🙂

  4. Oyyla Hapishaneyi Boyyla😀

  5. Oyyla’yı severim, inş iyi para kazanırlar.

  6. Ben bir de mynetin, aldığı her siteyi kendi alt alanına taşımasından hoşlanmıyorum, beyazperde.com varken neden beyazperde.mynet.com ? oyyla.mynet.com olur eğer ortaklık olursa ve yine bu isim benim tarafımdan sevilmez🙂

  7. @yavusselimsen faydalı olacaksa tabi ama faydalı olmayacak mynet kendi alanadına alacaktır oyylayı o yüzden çekiniyorum.

    @Erdal erdal abi oyylayı bende seviyorum ama işte durum buralara geliyor.

    @gürkan güzell kafiyecei🙂

    @isa mynet bunu hep yapıyor yumile favorile olarak değişti herbirşey gidiyor beyaz perde orası süperdi hala beyazperde.com dan erişim varken myneti katıyorlar

  8. bende bu konu hakkında yazacağım bloguma🙂 Aklıma süper kafiyeler geliyorda😀

  9. Geri bildirim: Oyyla, Mynet’i Geri Yolla « Gürkan ve E-Defteri

  10. bakalım myneti adam etsinler de gürelim bea :p

  11. kesinlikle oyyla mynet’in olmamalı, Türkiyede neredeyse ilk olanlardan yumiyum.org’u bitirdi. oyylayıda satın alırsa öncelikle isimini 4-5 defa değiştirecek ve belkide en son “oy.ekesenim.mynet.com” yapacak! ama direk sub domain yapıp sonunu “.mynet.com” olarak bitirmesi hep gıcığıma gitmiştir. MyNet’i sevmiyorum! ve YahooTürkiye’yi dört gözle bekliyorum!

  12. http://www.diggtr.com teknoloji ağırlıklı haber linklerinin tavsiye oranına göre listelendiği bir site.Bence Türkiye’nin digg’i olma konusunda en yüksek şans verdiğim bir site…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s