Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Annem Bıçağımı Çöpe Attı Ben Geri Aldım

1 Yorum


Bugün okul çıkışı eve yürüyerek geliyordum.Aslında okul çıkışı değilde okuldan 17:30 da çıkıyoruz ben okulun bahçesinden saat 20:45 te ayrıldım ayrılmayacaktımda bir kaç kişi geldi işte kalkıp gitmemi söylediler kalkmıyom desem kesin kavga çıkardı poliste yakındaydı bende olay büyümesin diye ses etmeden kalktım(yarın seninle görüşeceğiz kısmı hariç) ev geliyordum işte yürüme kısmı stadın oradaki çimlerde gördüm bıçağı aldım dolaşıyordum polis geliyordu gömlek içine soktum gitti geri aldım oradan gölek içinden sonra baktım inceledim lazerli saatli yani ucuzdan bir bıçak fakat bıçak kısmı harbi bıçak kolumu kesmeyi denedim çok keskin ve hafifte bir ucu yok yani bıçak sadece demir kısmı çok ağır denedim kolumu kesti o saatli kısmı ve lazerli kısmı attım o kısımları tahta değil plastikdi.Lazeride iyi ışıltıyor elime tutunca elimi yakıyordu lazer kırmızı ince 3 liralıklardan değildi.Sonra bu bıçağı kırdım demir kısmıda vardı sapında tabi o demir kısmından lazer ve saati çıkarmak baya zor geldi 1 saatimi aldı yoldakiler korkulu baktılar bıçağı görünce 😀 sonunda demir kısmı yamulttum biraz daha yamulttum ve 25 cm lik kalın demir kırıldı.Elimde morardı eve getirdim bıçağı annem aldı çöpe attı bende çöpten çıkardım baya karıştırdım 🙂 buldum yıkadım buna değdi ilk bulma bıçağım sayıları 4’e yükseldi.Sonrasında anneme göstermedim hala saklanıyor :).

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Annem Bıçağımı Çöpe Attı Ben Geri Aldım

  1. delisin sen ya 😀 tabi korkçaklar. ben lsam almazdım bile yerden 😀

Bir Yanıt Bırakın

