Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Amatörde En Beğendiğim Müzik

1 Yorum


YasfeatDoberman-YuzumeVurmasinlar.mp3

Ben uzun zamandır yani 2-3 yıldan fazla amatör müziğe merak salmış durumdayım.Amatör müzikler nedense çok hoşuma gidiyor gökçe kırgızın kalbime gömerim o zaman şarkısı ilk duyulduğundan çok sevmiştim onu amatör müziklerin hüneri bir başka oluyor sanki kulağa daha bir hoş geliyor işte benim son zamanlarda bırakamadığım eskimi yenimi olduğunuda bilmediğim bir şarkı bu şarkıyada çok beğenerek dinlemeye başladım yeni duydum çok güzel bir şarkı gibi geldi bana.İyi dinlemeler

Kenan Doğulu değerli sanatçılarımızdan biri. Onun eski şarkılarından biri olan Kurşun Adres Sormaz Ki şarkısını koydum. O değerli sesi ile bu şarkının sözlerini birleştirerek ortaya çok güzel bir çalışma çıkarmış. Biz bu şarkıyıcanlı olarak müzik öğretmenimizden istekte bulunarak dinledik. Gerçekten çok severim bu şarkıyı. Haydi iyi dinlemeler…

Altfernatif indirme linki:İndir

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Amatörde En Beğendiğim Müzik

  1. Güzel Dostum Feat Taklıyoruz 😉

Bir Yanıt Bırakın

