Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Halis

5 Yorum


Artık yeni bir kategori ile devam ediyorum.Bu kategoride sınıfımdaki ilginç kişileri bloga kimlik yani soyad belirtmeden aktarıyorum.Sınıfımızda halis diye bir çocuk var öyle birisiki şaşırırsınız.Örneğin çocuğun koluna deyemezsin tenefülerde çantasını koluna takar böyle çantanın olduğu omzu 10-15 cm civarı yukarı kaldırır pantolununuda göbekten yukarıya göğüsten 5 cm aşağıya indirir yürür.Yani çoraplardagözükür beyaz veya siyah giyer.Çantasını defterini kimseye elletmez ayryetten yanınada kmseyi oturtmak istemez herkese havalanır bir yazı yazarken 15 dakikada bitirir biz çoktan ikinci sayfaya geçmiş oluruz.Sonra yine omzuna yüklen çeksene elini ooolum der.Çocuğa yazılıdan kaç aldın derim sen kaç aldın diyor 90 diyorum kaç diyor 90 diyorum kaç diyor 90 dedim aferin diyor 😀 sen kaç aldın diyom sanane ooolum.La bulaşma bana gibi sözler söylüyor.Çok tiklidir örneğin 19 Mayıs çalışmalarında altına 3 tane karton alır biz normal otururken altı kirlenmesin diye.Bir gün onun omzuna dokunup kaçmıştım.Böyle baktı baktı gitti oturdu yerine 7 saat sonra akşam okuldan çıkışta tam otobüs durağnın orasında gelip omzuma dokundu bir daha dokunma dedi.O derece tiki var unutmuyor böyle gıcık olabileceğiniz bir tip ararsanız halis gıcık bir tiptir :).Yazı güzel oldu be 😀

Reklamlar

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “Halis

  1. Çok güldüm okurken yahu 😀 hakikaten komik :D:) bu arada bu kategori ve inceleme süper 😀 10 üzerinden 10 veriyorum 🙂

  2. abi o çocuğu yakında görsen gülemezsin okuyunca güldürür yanından geçince öldürür 😀

  3. e-okul.biz varya ben ora modum 😀 o forumda takılıyonmu türklerklani eğer takılıyosan sahibi öğretmenim 😀

  4. ehe yok 😀 sahibi ise beni ekledi link değişimi önerdi link değişimi değilde eklermisiniz dedi bende tereddütsüz kabul ettim eğitime destek olacaksa tabikide kabullümdür.

  5. sahibi dediğin hocam 😀

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s