Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Link Değişimi İçin Gelmeyin

12 Yorum


Yaa yorumlarıma bakıyorum onaylanması gerekli olan 56 tane hepside pr 0 pr 1 link değişimi için bana geliyorlar acaba pr 5 olduğumu ve blogumu nerden biliyorlar nereden ulaştılar galiba pr5 etiketine😀 geliyorlar hepsini okumazdan geliyorum, hatta görmezden geliyorum spam ediyorum sonrada siliyorum.Artık link değişimi kabul etmiyeceğim ben zaten sevdiğim blogları ekledim ve halada eklemeyi düşündüklerim var üşeniyorum hep ekliyeceğim diyip eklemeyi unutuyorum.(Alişko,Tamkarışık,DeliProfesör,Ajanda Blog,Okan Yüksel,Damacana,Sesebian,Volkan Alabaz,Henster,Hussoloji,Mafiamax,Yakuter,Recep Abi).Bunlar benim canlarım diyen tiplerden olmuyacağım öyle komik oluyorum ama onlardanım bu blogcuları nedense seviyorum yazmalarını herşeylerini

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

12 thoughts on “Link Değişimi İçin Gelmeyin

  1. Teşekkürler Klan Beyi. Biz de seni çok seviyoruz🙂

  2. Ali teşekkür ederim🙂 . Biz de seni seviyoruz🙂

  3. Linklerdeki beni de seviyor musun😀

  4. Pr veya Alexa bir yere kadar dostum önemli olan kalıcı ve güzel dostluklar ilişkiler. Sen bu blog camiasında karşılaştığım bir iki gerçekten güzel yetiştirilmiş düzgün bir kişiliğe sahip insanlardansın. Böylede kalacağını düşünüyorum. Eksik olma umarım bu sıcaklık ve dostluk hep devam eder.
    Daha Almanya’ya bekliyorum seni.

  5. herhalde seviyom gürkan hepiniz çok değerlisiniz benim için abilerim kadeşlerim😀

  6. teşekkürler volkan abi almanya’yı gerçekten düşünmekteyim seneye ispanyadan orasınıda inşallah gelebilirim ilk olarak yerleştikten sonra dortmunda gelirim yanına abi😀

  7. Blog ödülleri konusunda önemli bir çağrıdır bu yazıya dikkatinizi verirseniz sevinirim.

    http://www.ferhatonair.com/2008/05/14/blog-odullerine-gonderme/#comment-576

    http://www.ferhatonair.com/2008/04/26/blog-okuzleri-2008/

  8. Pagerank 5 puah Ali uçmuşsun abi ya😀

  9. kiblay abi öyle valla çok ilginç😀

  10. Benim en sevdiklerim kişi oalrak sen, beyn, tam karışık, ajanda blog.
    Blog oalrak Volkan Alabaz, Sesebian, Beyn, Sen, Ajanda Blog, Tam Karışık😉

  11. :)) Herşey ticaret olmuş. Sen bildiğinden şaşma.

    Bu arada WP’deki yerini geç farkettim. Neyse bundan sonra takip ediyorum.

  12. evet abi öyle takip içinde teşekkürler

Bir Cevap Yazın

