Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Gazeteler Ve Fenerbahçe Transfer Haberleri.

89 Yorum


bugün okulda 19 Mayıs çalışmaları vardı.Okuldan dönüşte otobüsten indim markete uğrayıp 6 kadar gazete aldım bunların içinde sevmediğim gazetelerde olsa sadece bakalım nasıllar diye okumaya başladım gazetenin spor sayfasına gelince yok x kişisi fenerde yok şu fenere fenerbahçemin resmi siteside 69 transfer olarak yalanladı hableri ki doğrudur.Nedense gazeteler 69 da takılı kaldılar 69 bu arada sex’te bir pozisyondur(nerden buldum ben bu cesareti).Bir sürü oyuncuyu aldık fatih tekke ronaldinho ronaldo shevckenko vagner love gibi bir ço ünlü ismi kadromuza dahil etti genelde de brezilyalı tamam roberto carlos geldi ama o geldi diyede hep büyük transfer beklememek lazım.Adriano geldi fenere herkes geldi maşallah fenerin aylık cürosu 2 milyar dolar ya.Sırf 2 milyar doları futbolculara yatırıyorlar 500 milyon doları ronaldinoya verdiler ki ancak geldi töbe allahım hep böyle haberler var can sıkan ama kanıtlı bir haber olsa için yanmıcak.Fakat bugün fanatik gazetesinin resmi sitesindeki gördüğüm haberde bir kanıt vardı.Shevchenko transferi ile ilgili.Adam yanyana resimde poz vermiş evet Shevchenko gelirim dedi bu doğru ama fener istiyormu o benden etkilendi ben fenerbahçeyim tüm Fenerbahçe taraftarı bir fenerbahçedir.Yakında önemli bir futbol sözü olur😀.Herneyse o kanıt ve konuşmalar fakat benim isteğim gazeteler haber yapacaksa bunun gibi gösrsel kanıtlar sunsunlar bize.Masum insanları kandırmasınlar ben kanmıyom olan işler gazeteden önce cep telefonuma geliyor.İşte size bahsettiğim kanıt

http://fanatik.ekolay.net/Fanatik/Default.aspx?aType=Detail&articleID=107524&catid=34

Ek olarak etiketlerde göreceğiniz isimler sözde fenerbahçenin transferleridir.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

89 thoughts on “Gazeteler Ve Fenerbahçe Transfer Haberleri.

  1. Sheva geliyor hadi bakalım uopp sheva , Kombinemi de aldım hayırlısıyla

  2. abi sheave geliyor bende öyle tahminimde ama yinede o kadar yalan haber olduki güvenemiyorum🙂

  3. ya sabah bizde arkadaşlarla bunu konuştuk🙂 bende tam bu noktada dedim ki “Shevchenko’nun Chelsea’ye bi hayrı dokunmadı bence tahminlerime göre bu adam da Roberto Carlos gibi fos çıkacak”😀🙂

  4. kesin öyle olacak abi gençken neden alamadıksa😀

  5. 😀 yahu zaten Fener fener olalı bütün futbolcuların kariyerlerini bitirdi😀 valla var bu Fenerbahçede bir şeyler🙂 ben futbolcu olsaydım Fenere gitmezdim😀

  6. ben Futbolcu olsam fenere giderdim eğer bir takım beni almak istersede ona giderdim lugano edu volkan bunlar çok tanınmıyorlardı edu milli takıma çağrıldı avrupada istiyor mehmet aurelio bunlar tanınmıyorlardı tanındıalr tanındıktan sonra giderdim😀

  7. 2. olmuş yazın ali helal olsun

  8. Geri bildirim: Fenerbahçe Emre Bölezoğlunu Doğruladı « Turklerklani Blog

  9. olley be EMRE BELÖZOĞLUDA FENERBAHCEDE YHA FENERBAHCE ARTIK ÇOK GÜÇLENİR VE BU ARADA Bİ TANEDE SANTRAFOR ARIYODU ONUDA BULMUS O İSİMDE KANOUTE OLUYOR FENERBAHCE 2008-2009 YILINDA SAMPİYON OLMA OLASILIĞI 100/90 OLUYOR VE FENERBAHCE BU GİSİŞLE NE YILDIZLAR ALIRBE ÖLÜMÜNE FENERBAHCE

  10. bence emrenin takıma gelişi fenerbahçe için bir dönüm noktası olacaktır aziz yıldırımı tebrik ederim takımımız süper ve daha iyi şeyler yapacagımıza inanıyorum

  11. emre iyibir oyuncu takımımıza geldigi için bence o da çok şanslı

  12. fener’e Emre iLe Kanote yeter be manyak takım olcaz bu sene görün feneri😀

  13. kanute gelmiyor fakat talip arkadaşım aziz yıldırım açıkladı ama farklı 3 forvet var bunlardan birisi Türk

  14. super olmus bu trasfer.emreyı abım gıbı severım.sımdı sevgım daha copk arttı

  15. emre çok iyi oldu.insallah kanoutede gelir ama gelmicek herhalde çünkü bugun herkes FBTV acıklıcaktı başkan ama açıklamadı insalah gelir ve o zaman super olur sampiyonlar ligi bizim

  16. sinyor önemli olan yıldız futbolcu değil önemli olan hırslı ve koşan ama kuvvetli olsun kalitesi laf edilmez zaten

  17. sayin baskanim lutfen nuri sahin bide wagner love tehoue ve kerim zengini alalim

  18. fener bu sene kesin şampiyon yıldızlar fenerde aziz yıldırıma bravo

  19. ŞİMDİ ARKADAŞLAR BU TRSFER HABERLERİ NE İNANMAYIN KULÜP NE ZAMAN RESMİ BİR AÇIK LAMA YAPAR SA OZAMAN KONUŞALIM +CİN CON LARI DA ÇATLATALIM

  20. o zaman ben sizi bir müjde vereyim fenere tek yabancı forvet gelecek iki değil bu santa cruz olacak diyer yabancıyı orta alana veya kaleye olcak orta alana olursa ronaldınyoya hazır olun arkadaşlar kaladen yana kullanılırsa gomes geliyor

  21. arkadaşım ronaldinho müslüman deletine gidebilirim dedi ama Türkiyedeki klüplerden 30 kat fazla para verebilecek bir takım el ittahad var suudi arabistan gibi zengin ülke takımı düşünü yani olmadı dubai var santa cruz hakikaten çok isterim gelmesini gelmiyor galiba ama

  22. katiller katilisever sen coçuk katilisin emre öçalam

  23. fb desenin gibi katil şükü siz bölücüsünüz bşkanınıza aziz ÖÇALAN TERRÜS KOMİNİST

  24. slm sayın tarihin 100 karısı fb ben şerefli bir GALATASARAYLI olarak sıze by ve ağza werem diyor gereğini azız yıldırım(şimşek te olabılır) a yeni gözlük aldım hayıorlı olsun moruk dıye bılırsınızde c_ronaldo_tores@hotmail.com

  25. siz onlara aldırmayın fenerli olmayanlar anlayamazlar.herkez kendi takımını savunur.ben bi fb li olarak fbnin iyi yerlere geleceğine inanıyorum.kıskananlar çaaatlaaasııınnn!!!!!!!!!

  26. emre belözoğlunu almak la çook iyi bişey yaptı fb.insallah daha yeni vede daha güzellerinin duyarız .MİLLİ TAKIMA AVRUPADA BAŞARILAR!!!!

  27. DENİLDİMİ BİR YERE TÜRK BELDESİ GÖZÜM BAYRAK ARAR KULAĞIM EZAN SESİ….

  28. ben bir cimbomlu olarak fb nin yaptığı turk transferleri yurekten alkıslıyorum:::::

  29. Emrenin fener trnsfer olamsından olumşu bakanlardan değilim olsa olur olmasada ama sonuçta kontenjan doldurduğundan zarar teşkiletmekte Fenerin normal kadrosu çok iyiydi ama çok güçlü olamadılar bundan dolayı kaybettiler aynı kalitede kontrasyon saglayıp ileriye bakan fotbolcular tercih edilmeli tabiki insan bunu hep düşünümez ama bunu bir yıllığına düşünen kişiler bulunabilinmeli

  30. fenerbahçe manyak transferler yapıyor artık 10 sene üst üste şampiyonuz.

    YAZIHÜYÜK KASABASI

  31. fenerin büyüklüğünü tüm cinconcon lular anlasınlar

  32. fenerbahçeyi çok seviyorum hangifutbolcuyu alırsa alsın genede fenerbahçe çok çok iyi bir takım kanaute yi almasını istiyorum birde nihat kahveciyi almasını istiyorum en büyük fenerbahçe FENERBAHÇELİ *_*HAKAN *_*

  33. fenerbahçenin yaptığı ve yapacağı transferlerçok güzel fenerbahçeyle gurur duyuyorum en büyük fener başka büyük yok FENERBAHÇELİ HAKAN ADIYAMAN BALKAR KÖYÜ

  34. ya varya ben de inanmıyorum fenerbahçe nin yok shewshenko yok kuranyi fener de ya siz sayın başkanımız aziz yıldırımının ağzından dinleyin🙂

  35. ben fenerbahçeyi nçok seviyorum nasıl transfer ederse etsin ben fenerbahçeyi çok seviyorum özelikle kanoute te yi çok seviyorumFENERBAHÇELİ HAKKI ADIYAMAN BALKAR KÖYÜ FENERBAHÇELİ HAKKI

  36. emre ile alex super oynar alex solda emre ortada ah bide saha kanatta bit yıldız olsa zaten fener bide forvet alıyo defansı da zaten güçlü yenemiyecemiz takım olmaz

  37. bu sene 3 kupayıda albilecek güçteyiz ama bir kaliteli santrofor lazim başkanimiz bu işi çözecek herkes emin olsun

  38. yeni yılda 3 kupanında bizim olmasına hiç bir neden yok çünkü biz dünya çapında bir futbol oynuyoruz herkes bunu görecek siz başkana güvenin o yerinde bir traansfer yapacaktır1

  39. bu sene kupanın en güçlü adayı biziz.ve bunu tüm dünya görecek

  40. bu sene tüm kupaların en güçlü adayı biziz ve tüm dünya görecek

  41. Yaw gidin sizde transfer nedir bilmiyonuz sizin takımlar transfer etmeyi bilmiyonuz Frank RberY geldi Gs ‘ ye Hemen Kaçtı Lan ben Oyuncu olsam
    KEPEK SPORDA daoynasam Ben Yinee GS gitmem giderim Şeker spora:D

  42. Lan FB li olmayan Lütfen İleti yazmasın Size Özel site Yok diye Yazıyonuz Dimiiiiiii Fb nin transferlerine laf yokKK transferleri beqen meyen İleti yazmasın ………………. Lütfen……………………… Bu Siteyi kuran kişi lütfen sitenin başına GS ‘ Lİ EŞEKLER SİTEYE GİRMESİN :…….diye yazsa süper olacak……..:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:DD

  43. fb’ye c.ronaldo koller messi reyes henry casilas ayhan akman nuri şahin robben robinho nani scholes ferdinand juninho adriano drogba şhevşenkho makelele lampard nihat kahveci arda sor camphel şhabani inonda eto’o kanaryama yakışır

  44. bence konute almalı ve semihle cift forvete dönmeli ikisi iyi anlaşacaklardır emrede takıma motuvasyon verrır deger yandan galatalı oldugunda takımdaki bazı adamlar rahatsız olabilir ama bu futbolun cilvesidir deyilmi

  45. :::LİNCOLN VE NONDA FOS ZATEN GALATASARAY’IN ALDIĞI FUTBOLCULAR HEP BÖYLE ÇIKAR BEN OLSAM GS OLMASINDA HANGİ TAKIM OLURSA OLSUN:::

  46. :::EWET FENER’E BU FUTBOLCULAR YAKIŞIR GALATASARAY’AYADA ANCA 3. LİG DEKİ FUTBOLCU YAKIŞIR:::

  47. olum fenere laf etmeyin sikerim ha fenere yıldızlar yakışır bişeyde demeyin

  48. beyler çok sadra var etrafta yazik

  49. ben diyorumki bu yıl h

  50. bu yıl herkes haddini bilecek türkiye gerçek şampiyonu görecek ve şampiyon olduğumuz gece türkiye ssssssaaaaaaaarrrrrrrrrııııııı lllllllllaaaaaaaaaaaacccciiiiiivvveeeeeerrrrrt olacak.bu sözlerime katılan varsa yazsın buraya.

  51. biz bu yıl şampiyon olacağız hiç şüphe duymayın http://www.sanluisgarcia_10@hotmail.com

  52. fenerbahçe şşşşşşşşşaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn tek büyük fenerim

  53. bu yıl herkes haddini bilecek türkiye gerçek şampiyonu görecek ve şampiyon olduğumuz gece türkiye ssssssaaaaaaaarrrrrrrrrııııııı lllllllllaaaaaaaaaaaacccciiiiiivvveeeeeerrrrrt olacak.bu sözlerime katılan varsa yazsın buraya. http://www.sanluisgarcia_10@hotmail.com

  54. ne galatasaray ne besiktas hepsi yalan tek gerçek var o da sensin şanlı FENER BAHÇE

  55. fenerbahçe herşeyi bilir emreyi de alır guiza yıda adrionayıda . fenerbahçe sana aşığm seni çok seviyorum özelliklede r. carlos semih şentiürk kezman volkan harikasınız ben size olan aşkımı nasıl anlatıyım bilmiyorum ama şunu iiiiiiiiiiii biliyorum ben size aşığım

  56. FENERE RONALDİNYO GELMEZ NİHATGELİR VEYA GELMİŞTİR BELKİ FENER BAHÇE İLK ÖNCE TÜRKSEL SÜPERLİK TEKİ YILDIZLARA BAKMIYOR Kİ İBRAHİM YATTARA,SABRİ SARIOĞLU BUNLARI ALSAN YİNE İYİ FENER BENCE 4-4-2 OYNAMALI SONRA FOVET OLARAK ROONEYE TEKLİF GÖNDEREBİLİR DEFANSTA LUGANO EDUNUN YANINA MESELA
    E.AŞIK YABANCI OYUNCULARDAN NESTA KALADZE MALDİNİ KALEYE TECRÜBELİ BİR KALECİ VOLKAN NEREYE KADAR ADAM POTEKİZ MAÇINDA DİREK SAYESİNDE 2 GOL KURTARDI İKİ POZUSYONADA BAKTI
    KALEYE MESELA LEHMAN,CEHC,DİDA,VALDES GİBİ KALECİ ALMALI
    FENERİ HATASI ÖNCE GOL İYİP SONRA TELAFİ ETMEK BİRAZ DAHA KONTROLLÜ OYUNCULAR ALMALI HATAPAYI 100/70 OLAN ADAMLAR ALMALI R.CARLOS GELDİDE NE OLDU YİNE GALATASARAY ŞAMPİYON OLDU BENCE FENERİN MAÇLARI KANZAM MAK İÇİN SAHAYA ÇIKARTMASI GEREKEN ADAMLAR
    DİDA

    EDU,LUGANO,CARLOS,NESTA

    GÖKHAN,ALEX,APPİAH,DEİVİD

    SEMİH,KEZMAN
    BUNLAR SAHAYA ÇIKTIĞI ZAMANFENERİN YENME ŞANSI 100/80’E YÜKSELİR

  57. ya fener bahçe bi oyuncu alacak 1 sene bekliyo galata saray beşiktaş tropzon 1 haftada bititriyo birakın yıldız almayı işeyarar bişeyy alın lütfen hızlı olun bu sene bizi şan piyon allah izn verir se bide kılar msn ne adresimi veriyorum ekleyin beni S_1991mynet@hotmail.com

  58. emre fenere yakışırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  59. türkiyenin en büyük takımıyız…güiza inşallah gelir

  60. türkiyenin en büyük takımıyız…güiza inşallah gelir.çok iyi bir futbolcu…kezmanı gönderin…

  61. türkiyenin en güzel transferlrinr fener yapıyor

  62. slm
    ben
    koyu
    bir
    fenerliyim mehnet kalsın avurelyo

  63. işte fenerbahçe işte emre belezoğlu işte sol camphle işte ŞAMPİYON başka söz yok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  64. salak galatasaraylıların bizimki gibi özel sitesi olmayınca çıldırıyorlar mal mal çıldırıyorlar çıldırıyorlar fenerbahçenin özel sitesi için çıldırıyorlar lütfen girmeyin sitemize!!!:D:D:D:D

  65. hırladan akça sana katılıyorum bende kezmanın gidip huiza nın gelmesini çok istiom inş. gelir zaten guiza demiş ki: BEN ROBERTO CARLOS GİBİ ÖZEL FUTBOLCUYLA MAÇ YAPMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM. demiş

  66. ŞULE: sen lise 1 e mi gidion ve 5 temmuz i.ö.o ndamı okuon

  67. fenerbahçenin transferleri çok başarılı inş şampiyon olucaz bu sene bizi tutabilceklerini zannetmiyorm…

  68. la fener ii ya taranferlerde iii :D:D:D

  69. soujkxcxzclkxjckjaksljdklasjdkljaskd

  70. cok sevıyorum HNGI FUTBOLCUYU ALIRSA ALSDIN YAKIŞIYO

  71. fener kesin şampiyon olacak yoksa kendimiasarım

  72. FENER SENNA YI ALMIŞ HAYIRLI OLSUN

  73. fener kesin şampiyon olacak yoksa kendimiasarım

  74. işte fenerbahçe işte emre belezoğlu işte sol camphle işte ŞAMPİYON başka söz yok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    katılıyorum aga

  75. Hepimize Hayırlı ugurlu Olsun Fener Bahçe Lololo😀

  76. fenerbahcenin tek resmi sitesine bakacaksinis orda yoksa haber asilsizdir

  77. artık gs ve bjk fazla azdı.fbdeharika oynuyo.ama kader bu.hakem hatasıyla yeniliyoruz.zaten sinir hakemlerhep bize çıkıyo.ALEXin golleri ofsayt sayılıyo.keşke fener maçlarını ben yönetsem.ofsaytte nerde oluyo bilmiyorum.yani az biliyorum.ama fb ofsata yakanmadan bu işi başarabilir.yıldızlar çünkü hep bu takımda.ben fanatik fenerbahçeliyim

  78. şu gsliler kıskanç özürlüler.bide beşiktaşla kardeş olalım diye tutturuyorlar.olun tamam.sizin gücünüz fenerbahçeyi geçmez.siz süper liginin en kötü takımlarındansınız.bjkli ve gsler gibi eşekler bizim gibi güçlü olamaz nasıl olsa da ama chelsi manchester united bile fenerbahçe kadar güçlü olamaz

  79. fenerbahçe dünyayı ezip geçer

  80. ben bir fb li olarak guizaya verdiğimiz paraya yazık bence guiza gitmeli eto gelmeli

  81. 2009 10 sezonunda fenerbahçeye;

    bekir irtegün

    mehmet topuz

    bilica

    özer hurmacı geldi.aziz yıldırım yıldız alıcağına alt yapıdan genç,
    istikrarlı ve hızlı oyuncular al bence çook daha iyi oluruz

  82. slm ben olsam fenere gelmem

    • kocum sen galatasaray top larından birimisin yoksa biz dün ya capında oyuncu alırız sisin elde edemediginiz başarıyımı kıskanıyosunuz biz sizi her biranşda yendigimiz için bunu gurur meselesimi yapıyosunuz söyle şimdi bana

  83. selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim…

Bir Cevap Yazın

