Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

SüperNatural Hastalığım Hortladı

2 Yorum


Herşey 13 Eylül 2005 yılında başlamıştı bu hastalık yani nedense süpernatural dizisi bende çok süper bir dizi bu sözünü söyletecek öfff cümleyi bulamadım neyse🙂.İşte efenim bu dizide amaç şu 2 genç var tahminim 20-25 yaşları arasında belkide yaşları açıklandı ama ben pek dikkat etmedim ki🙂.Sam ve Dean adında 2 kardeş bunlar işte babalarının izini sürüyorlar onu bulacaklar bulup napacaklarsa🙂 espride biryere kadar iğrençi bir yerde kalsın neyseliyelim yine.İşte geçen hafta nereden açtıysam TNT tv yi açtım sonra bir baktım benim 2005 te korkmadan ama bize gelen misafirlerin aslında arkadaşlarımın korup arkama saklandıkları dizi gösterimymiş süper dedim ve kuruldum izlemeye ama 1 hafta bekliyecek gibi değilim 2 sezonu bende vardı onları bitirmeyi düşlüyorum.Üçüncü(3.) sezonun’da dvd sinin alacağım evet kesin izleyenler varmı bilmiyorum ama izlemeyenler bilmeyenler için benim izlediğim alt yazısız ingilizce bende bulunan orjinali tnt tv deki gösterimde alt yazılı ingilizce.Bu dizide konu babalarını bulmaya çalışan 2 genç ve yaşadıkları sıradışı yani çözmeye çalıştıkları sıradışı olaylar hikayelerden derlenmiş olacak.Bilmem şunun ölüsü hortlamış bilmem pagan tanrısı şu ağaç yıkılmadan herkesin canını şu ormanda alacak gibi bir çok şey her ne kadar gerçekci olmasada çok sevdim bu diziyi tavsiye ederim hala 1. bölümü bile izlemeyen yoksa.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “SüperNatural Hastalığım Hortladı

  1. bence çok süper bir dizi izlemyenler TNT tv de salı ce cumartesi günleri akşam saatlerinde izleyebilirler

  2. evet süpernatural dean sana asigim sen benim herseyimsin allah özene bözene yaratmis i love you jensen ackles

Bir Cevap Yazın

