Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

19 Mayıs 2008

8 Yorum


Yarın büyük ihtimalle bütün gün yokum.19 Mayıs olduğundan dolayı yokum tabikide baya uzun bir süresaatlerimizi vereceğiz bu bayram için gösterimizi hünerimizi ortaya koyacağız feci bir boyun ağrısı bizi beklesede benim bayramım olduğu için ağrı hissetmem yıllar önce ne ağrılar görüldü bumu ağrıtacak boynumu.Önemli olan yıllar önceki ağrıyı görüp şimdiki ağrılara kulak asmamak önemli olan şimdi doğuda askerlerimizi grüp şimdik ağrılara kulak asmamak.O yüzden yarın bütün bunlardan dolayı yokum gösterilerimiz bitse bile diğer gruplarıda diğer okullarıda izleyeceğiz herhalde 10 okul felan tribüned müsait olmayan biryerlerimiz donacak neden koltuk yok bu gebze stadyumunda anlamıyorum.Yarın olmadığımdan dolayı gürkanbicer nickli kardeş kanki hehe sen onaylarsın yorum felan gelirse bu arada beyn röportajını bekliyorum gürkan🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

8 thoughts on “19 Mayıs 2008

  1. hadı kolay gelsın😉 ne guzel kutluyorsunuz. benım yasıma gelınce stadlar hayal olacak. hey gıdı gunler hey. ne cok gorev aldım ben bu bayramlarda yaw🙂

    butun genclerın genlık ve spor bayramını kutlarım ama unutmayın bu bayramın basında “Atatürk’ü anma” da var😉

  2. Alicim 19 Mayıs gösterilerinde görev almak zor iştir(tabi aldığın göreve bağlı). Ancak çalışmalarının arrdından o gün geldiğinde tüm gösterini sergiledikten sonra ordadaki binlerce kişinin alkışı senin tüm yorgunluğunu unutturur. Sanırım en güzel mutluluktur yaptığın birşeylerin insanalar tarafından takdir edilmesi. Kolay gelsin.
    Herkesin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı ‘ını kutlarım!

  3. sorun değil kardeşim, e-kankim, onaylarım tabi ki. Beyn ile röportajı ne zaman yapacağımı bilmiyorum. Denk gelmiyor ama mail atçam alcam cevabı😉

  4. evet abal stadsız kalacağız artık🙂 veysel abi inanırmısın kimse bizi alkışlamadı herkes rus kızları ve onların görüken bel altı kısımlarnı bulgarları alkışladı🙂 sağol gürkan kankim😀

  5. Ali, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun🙂 Bende tamkarışık’ın yazdığı gibi az kutlamadım bu güzel bayramı stadlarda… Yaşlandık artık sanırım🙂 görüşmek üzere…🙂

  6. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız hepimize kutlu olsun.
    Geç gelebildim buraya. Kusura bakma. Önce diğer blogunda gezindim.
    Galiba esas yer olarak burada karar kılmışsın. PR5🙂 çok iyi.🙂

  7. abi valla şu an ese yerim yok nerde yazdığımı anlamış değilim bir bloggere gidiyorum bir buraya teşekkürler abi önemli değil yav🙂

  8. Herkesin geçmiş 19 mayıs gençlik ve spor bayramı kutlu olsun🙂

Bir Cevap Yazın

