Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Kadıköyde Pislickteydim

Yorum bırakın


Bugün kadıköyde arkadaşımın yanındaydım çok erken gittim galiba sabah saat 8-9 arası gittim orada bir cafede oturduk net cafede dolaştık ettik oda benim gibi rap sever “rockçı olup kafamı sallıyacağıma rapçi olup dünyayı sallarım lafına hayran gider”.Herneyse oraya gitme amacım farklıydı pislick‘e uğrayıp giyim alışverişi yapmaktı saat 15:00 sularında arkadaşımla yollarımız ayrıldı.Pislick2e uğradım

Ve oradan alışverişimi yaptım aldıklarım’ın fiyatını belirtmek istemem ama şunu ne kadar aldın diye soranlar olacaktır.Aldıklarımın toplam fiyatı 240 lira tuttu biraz fazla para ben para harcamayı pek sevmem ama iş hip hop tarzı giyime gelince birde gebzedeki çoğunluk rock olan bir kentte pislick bulunmayınca birikiyor içindeki alma isteği sonra aldım işte.Gebzeye geldim şimdi aşağıda da aldıklarımın listesi var;

Outlawz-35 YTL-2 Adet

Çanta

Pislick Tag Çanta-35 YTL
T.R.U.G

T.R.U.G.-45 YTL

Pantolon

P1014-65 YTL

Şapka

Turkish Tag-25 YTL

İşte bunları aldım evdeki pislick giyim baskımı devam ettirdim normalde annem ve babam böyle bol değilde sıkı hani adamın kıçını böyle 22’lik manken kızlar gibi dışarı vurduran pantolanları giydirmeyi isterler ama başaramazlar ağlıyor numarası yapar şımarırım.Hee küçük not sitede bitti görükenler yanlış galiba gittiğimde vardı.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

