Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Java Uptade’imde Oppen Office 2.4 Yüklendi

2 Yorum


Dün sağ alt kısımda msn logom ile snarfer rss okuyucumun arasında bir icon belirdi ardından birde uyarı penceresi açıldı java uptada gibi ingilizce birşeyler yazıyordu.Ondan sonra yükledim java bunun yanında uptade’de bana oppen office’yi yüklemek istermisiniz diye sordu yükledim.Frontpage’i yok yazı editörü word sunu  editörü powerpoint gibi excel olan editör aynı windowstaki excel gibi birde corel draw a benzeyen birşey var sonra calc var hesapları düzenliyor analiz ediyor daha sonra acces in benzeri var ama daha gelişmiş gibi fakat anlayamıyorum acces veritabanında veritabanı oluşturmak daha kolay geldi.Sonra Math diye birşey var bilimsel formülleri felan.Daha anlayabilmiş değilim bunu biraz anlarsam belki söylerim size belki daha öncelerden vardı daha yeni öreniyom🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Java Uptade’imde Oppen Office 2.4 Yüklendi

  1. Selamlar turklerklani mimlendiniz http://amatoryasamak.blogcu.com/16684491/
    Sevgilerimle..

  2. open office microsoft benzeri ücretsiz bir ofis programı ve kullanışlı en azından bana göre🙂

Bir Cevap Yazın

