Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

En Sevdiğiniz Tv Programı

7 Yorum


Bahri Bahadır abimden bir mim gelmiş bana yorumu erken onayladım cevabım geç oldu abi kusra bakma yarınki kimya sınavıma çalışmaktaydımda.Bence en sevdiğim tv programı dizi şeklinde tabi pek yok ama bazılarıda izlenmekte tabi çok yakın olmasamda Türki dizilerine en sevdiğim yinede arka sıradakiler bir lise gençlik yıllarını anlatmasından dolayıdır belkide.Çünkü tamda o yılları yaşamaktayız bana hitap ediyor o yüzden bu diziyi seviyorum ama program kısmı ise Komedi Türk‘ü severim gerçekten güldürür beni başka anında görüntü show harici sevdiğim lost vardır birde arada bazen ilgiyle meclis tv’yi izlerim tartışmaları felan izlerim işte bunlar genelde diğerleri yabancı dizilerdir lost,supernatural(eski bölümleri bile olsa) scrubs vs.Teşekkürler abi mim için bende kimleri mimlesem İtaliaNo20,VolkanAlabaz,Tamkarışık.Teşekkürler tekrardan

Reklamlar

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

7 thoughts on “En Sevdiğiniz Tv Programı

  1. Açıkları yakalıyorsun artık 🙂 Blogumu kurtardığın için teşekkür ediyorum. Bir başkası olsa belki de bir daha istediğim şekilde o blogu kullanamayabilirdim. Ve şimdi mimleme olayında da cevap gösterme inceliği gösterdiğin için teşekkürler. Yarınki kimya sınavında başarılar dilerim. Allah zihin açıklığı versin.

  2. teşekkürler abicim bu bir çok kişini başına gelebilecek bir olay iletişime nasıl geçeceğiz orayala bilgim yok

  3. Zamanında ben de izlerdim Arka Sıradakiler’i. Ama nedense soğudum sonradan. Pek TV izlemeye uygun yapım olmadığından dolayı sanırım 🙂

  4. yinede içlerinden en iyisi arka ıradakilerdi halada öyle galiba bakıyorumda genco kavakyelleri çığırından çıkmış durumda ben arka sıradakileri genelde bazı sahneleri komik olduğundan hüsnü rolünü canlandıranı komik bulduğumdan izlerim sutaın paraları çar çur etmesi onunad hiç önemli olurmu canım her zaman para kazanıyorum gibi tepkiler vermesi 😀

  5. Diğerlerine kıyasla en güzeli Arka Sıradakiler tabi. Bu arada benim isim habire gelsomino çıkıyo, ayar oldum 😀

  6. haha her halukarda tanıyorum seni Emre abi 🙂 ilk yorum senden di çünküm 🙂 herkesin ip adresine bakıyorum yorumu varmı başka diye gelsomino ilk geldiğinde bakmadım ip adresine emre’li bir msn adresi vardı hotmail.it gibi anladım senin olduğunu 😛

  7. O zaman sorun yok 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s