Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

OnlineWeb Stats Açığı

1 Yorum


Bugün wordpress.com kontrol panelimden blog istatistiklerine bakayım dedim.Gelen linkler vs orada onlinewebstats’ adlı bir online web analizi yapan bir site işte orada bloglarınız vs hepsinin analizi olmakta nereden ne kadar ziyaretçi geldi.Herneyse bu gelen linklerimde linki alıp tıkladığımda

http://onlinewebstats.com/stats/index.php?username=kullaniciadi&password=kullanicisifresi&l.x=25&l.y=20&l=h

Üstteki gibi bir link oluştur kalın yerlere dikkat ederseniz bir yerde kullanıcı adı var bir yerde de şifresi login olunmuş hali otomatikmen önüme düştü.Yani o kişi login olduktan sonra benim sitemi görmüş olacak ki direkt oradan siteme tıklamış durumda.Yani hiç bir etkinlik yapmadan bloguma tıklayınca bağlantının nerden geldiğini göstermiş bana buad tıklanma halinda bu şekildeydi girişte direkt benim linkime tıklandığından dolayı adres satırındaki adres bu şekildeydi bana bu adresten ziyaretçi gelmiş yani ben de bu kişinin şifresini artık görebiliyorum bir çok kişiye bu gelirse eğer böyle buradan tıklama işi gibi bir çok kişiin şifresi çalınabilir.Dikkat diyorum anlamayan olursa dahada anlatırım yorumlarda

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “OnlineWeb Stats Açığı

  1. Güzel bir açık yakalamışsın Ali. Bende buraya tekrardan katılmayı düşünüyordum. Şimdi öyle bir düşüncem yok. Bu yazından sonra🙂

Bir Cevap Yazın

