Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bu Cedric Neden Hep 8 Yaşında

18 Yorum


Bugün işte saat 17:00 sularıydı galiba cedric’i izliyordum.Çocuk ruhluyum çizgi film izlerim heidi2den başlayıp tüm çizgifilmleri pokemon favorimdir :).Her neyse uzun zamandır izlediğim farklı bölümler vardı işte her zaman bu cedric 8 yaşında oluyor acaba neden büyümüyor bu cedric neden hep 8 yaşında yoksa bizimi kandırıyorlar bu çizgi film devam ederse ben 20 yaşıma gelsemde bu cedric hep 8 yaşında bu nasıl oluyorki ❓ bu cedric’ten soğmaya başlıyacağım kısa zamanda pokemon daha iyi en azından yeniler geliyor :).

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

18 thoughts on “Bu Cedric Neden Hep 8 Yaşında

  1. ben 21 yaşındayım ama cedric hala 8 yaşında,şirinlerde hep aynıydı sonuçta bu dizi film değil ki cedric büyürse o meşhur sözünü nasıl söylicek .( 8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat cidden çok güzeL =)

  2. aslınad buda doğru yasin abey

  3. bende izlerdim Cedric’i ama şimdi izlemiyorum 🙂 13 yaşında olsa keşke 😀

  4. Valla ben de izliyom gördükçe : )
    Büyüyünce de artık mesela 20 yaşına gelse der ki: 20 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat çok güzel
    Ama Cedric hiç büyümüyor sanırım hipofiz bezi eksik çocuk da yazık :))

  5. Cedric’i geçtim o Çinli kız büyüse de hakkındaki tahminlerimiz doğru çıkacak mı acaba diye baksak 😀

  6. hehe benec doğru çıkacak abi 🙂

  7. Cedric cizgi filmini cok sevmısındur qsl yapmıslar ama brz sacma ve kmk:-)
    😀

  8. valla bencede cedric büyüsün pokemon benimde favorim saldır pikaçu pika pika 😉 seni seçtim çarizard sqortıl vs vs

  9. YaV HerKeS Haklı VaLLaHa :S bende 31 Yasındayım 🙂

  10. ya bu çocuk gelecenı bile hayal ederken 8 yaşında damat olyo çen de 8 yaşında gelinlik giyyo ben anlamıyom ha ve hala çok seviyorum(sekiz yaşındaysan ve aşıksan hayat geçekten çok güzel)deişi harika!!

  11. çen acaba cedrici sevyo muu!!

  12. ben asla sarı cedricten soğumam :D:D

  13. merhaba ben 6 yaşındaydım herneyse geldim 11 yaşına hala cedric 8 yaşında bizi kandırıyorlar galiba 8 yaşında galiba ama bikerede 9 yaşında olsun ama böle giderse hep 8 yaşında olucak biz yaşlanacağız ooo 8 yaşında ama 9 yaşında olursa cedric çizgi filminin bir büyüsü olmaz

  14. merhaba cedric8 yaşında ama cende var

  15. cen cedric i seviyormu

  16. cedric 11 yaşına bastı

  17. yakında biz ölcez adam hala 8 yaşında

Bir Cevap Yazın

