Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Gülben Ergen Milli Takıma Destek Şarkısı

57 Yorum


Şarkıcı Gülben Ergen, Milli Takım’a EURO 2008 yolunda destek şarksısı düzenledi.

‘Avrupa-Milli Takım’a destek’ şarkısının düzenlemesini Taşkın Sabah gerçekleştirdi. Nakarat kısımlarında Gülben Ergen’e rap düeti ile Ege Çubukçu eşlik ederken şarkının klibi Nihat Odabaşı yönetmenliğinde çekildi.
İşte o şarkı:

“Avrupa”

Yaz haydi yaz
Yaz futbolun tarihini
Kupaya giden bu yollarda
İnlet yerleri gökleri
Gol haydi gol gol gol!
Türkiye’m göster kendini
Tek yürek olduk yanındayız
Durma coştur gönülleri

Rap: İmkansız gelen zaferlerle doğdu içimizdeki tek bir aşk
İnançla kazanılacak zaferlerde mutluluktan akacak her bir yaş
Helal olsun feda olsun kupalar ay-yıldıza yar olsun var olsun 90 dakika. Bütün sahalar Avrupa’ya dar olsun

Avrupa duyacak Türklerin ayak seslerini
Herkesler soracak büyük şampiyonun ismini
Avrupa dikecek bizim gibilerin heykelini
Bütün dünya görecek Türkiye’nin gollerini..

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

57 thoughts on “Gülben Ergen Milli Takıma Destek Şarkısı

  1. tek kelimeyle süper size çooookk teşekkür ediyoruz ellerinize sağlıkkk

  2. süper bir milli marş takıma destek anlamında..başarıların devamını dilerim gülben abla :))

  3. ayy çok süper şarkı yha bayıldım tam 50 defa dinledim ve hiç bıkmadım çoook teşekkürler GÜLBEN ERGEN’e ve EGE ÇUBUKCU’ya bayılıyorum zaten çok süper !!!

  4. süper sin gülben süper olmuş ege çok tatlısın

  5. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL!! GÜLBEN ERGENE’DE BURDAN TEŞEKKÜR EDERİZ. MİLLİ TAKIMA İNŞALLAH UĞURLU GELİR!!HAYDİ TÜRKİYE GÖSTER KENDİNİ….

  6. valla helal olsun daha ne diim ii şarkı özellikle o rap bölmü iki ünlü sanatçımızında ağzına sağlık başarılarının devamını dilerim ve milli takıma çok büyük destek olur umarım saygılarla…my_gencejder

  7. sesinize sağlık

  8. gülben süpersin çoookkk güzel bir şarkı ege çoooooooooook şirinsin

  9. bu şarkı çok güzel bayılıyorum dinledikçe dinleyesim geliyor emeği geçen herkese çokkkk teşekkür

  10. türkiyenin golleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii avrupa dikecek bizim gibilerin heykeliniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii türkiyemmmmmmmmmmmmmm

  11. gülben ergene bayılıyoruz bayılıyoruz dedim de 3 kişi olduğumuz için

    ayrıca egeyle çok güzel kombine olmuş 3 kafadar bu şarkıya bayıldık
    gülben ergenin dediği gibi TÜRKİYE…

  12. gülben sana bayılıyorum…çok güzel bir şarkın var bu şarına hayran kaldım.seni çok seviyorum… sene ve egeye slm…

  13. gercekten çokk güzel olmuş şarkınız ellinize sağlık

  14. GÜLBEN ABLA SEN
    ÇOKK SEVİYORUMDİNLEDİKÇE DİNLEYESİM GELİYO BU ŞARKIYAB BAYIKLDIM TEK KELİME İLE SÜPER OLMUŞ

  15. MükemmeL .. Süper … !

  16. GÜLBEN süpersin bu sarkıyla yerleri gökleri inleticez avrupa TÜRKİYE yi kıskanacak AVRUPA AVRUPA sarkıyı görde bizle öyle oyna futbolu inş isviçre macını kazanıp sana dinletecez bu şarkıyııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı :d

  17. süper değer türkiyemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  18. bu şarkı dinlediğim en güzel şarkı gerçekten milli takıma destek olmuş çok iyi ben çok beğendim

  19. inanılmaz birşey bu şarkı anlatılamayacak kadar güzel bu şarkı tam milli takıma destek şarkı helal olsun gülben sana ve ege sana başarılarınızın devemını diliyorum ve istiyorum

  20. zaten bu şarkıyı dinlesleer yenilgiyi çok rahat kabullenirler kupa bizim olduğüu için sorun yok kendimizden eminiz;)geliyoruz avrupaaa!!!

  21. türkiyem sana başarılar.gülben ergen seni çoooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.bir sürü klibin var. hepsinini de çok seviyorum

  22. gülben abla seni çok sewiyorum bu şarkı çok ama çok güzel süpriz şarkısıda güzel o şarkıyı biz 23 nisanda yapmıştık seni çok ama çok sewiyorum

  23. gülben abla seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum sana hayranım

  24. canım gülben ablam herşeyde oldsuğu gibi bu konudada göstermişsin kendini gene böyle ve bundan farklı konularda seni tekrar görmek üzere……

  25. seni çok sewiyorum gülben abla süpriz we milli marş şarkılarını çok ama çok beğendim seni çooooooooooooooooooook seviyorum
    BEYZA

  26. Gülben abla seni bek sevemem ama türkiye sarkısını spr yapmıssın

  27. Cok sPr Yapmıssın HLL OLsun 🙂

  28. yaaa çok güzel olmuş ama ardanın me nihatın resmi daha çok olsaydı daha süper olacaktı

  29. tek kelimeyle süper ve çok güzel şarkı

  30. mükenbel tek kelimeyle avrupa duyacak türklerin ayak seslerini

  31. bu ne sacma bir sarkıya bunumu layık gördünüz türkiyeye kıracın sarkısına bakında HİZAYA GELİN

  32. Gülben ergen mikemmel bir şarkı yazmış. Öncelikle türkiyeyi candan kucaklıyorum. İnansınlar ki tek yürek olduk yanındayız türkiye bunu içimden söylüyorum.Hadi yazsınlar futbolun tarihini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. Gülben ergen ni tebrik ederim. Doğru kupalar ay yıldıza feda olsun.
    Biliriz ki yenemesekte ki yenicez gururumuz ay yıldız olacaktır. Ayrıca
    Gülben Ergen bize mükemmelllllllllllllllllllllllll bir SÜPRİZ yaptı. Maça gidemesemde tek yürek olduk mahhallece yanındayız. Ben.Abicimmm,annecim, babacım, dedecim Yiğenlerim,Arkadaşlarım ve tüm TÜRKİYE sizin yanınızda. Gülben ablaya süprizi için çoooooooooookkkkkkkk teşekkür ederim. Arda,Nihat,Semih abi gollerinizi bekliyorum. Gülben abla çok saol.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. bence tek kelime ile mükemmeldi gülben ergen’i ve ege çubukçu’yu ve bu şarkıda emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum avrupa dydu türkiye’nin ayak seslerini bence . ben gülben ergen’i ve ege çubukçu’yu çok ama çok seviyorum..!!!!:)

  35. çok güzel bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmm mükemmellllllll

  36. slm arkadaşlar ben arda turan sizleri çok seviyorum sizlere 1 kötü 3 iyi haberim war
    İYİ HABERLER
    1)Yarı finaele çıktık
    2)Galatasaray şampiyon oldu
    3)Sizlere msn adresimi vericem:)
    KÖTÜ HEBER
    1)Finale çıktık ama şampiyon olamadık
    msn adresim:turan-arda.gs@hotmail.com
    SİZLERİ SEVİYORUM

  37. çokkkk güzel şarkı valla

  38. gulben ergen cokkkkkkkkk guzellllllllllllll

    cok begendimmmmmmmmmmmmm

    sizide cokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmm

  39. sssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvviiiiiiiyyyyyyyyyyyyyoooooooorrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmm

  40. çok güzel

  41. çok güzel başka bişe diyemiyorum…

  42. süper birşey bu şarkı bide burdan tüm yalova esenköy halkına selamlar

  43. durma coştur TÜRKİYE’ m

  44. sen çok güzelsin we şarkında senin kadar çok güzel. SENİ ÇÇÇOOOKKK SSSEEEWWWİİİYYYOOORRRUUUMMM…….

  45. tek kelimeyle çooooooooooooooook güzel 🙂 🙂

  46. bence her şarkısı güzel bence arkadaşlar ben bafranın yerinde olsam gülben ergeni 1in ci yaparım yani ben gülben ergene bile oy verdimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm….

  47. öylebi güzelki ne diye ceğimi şaşırdim

  48. seniseviyorum türkiyem senin arkandayim basgaza türkiyem barsolana0 türkiye5

  49. ços ama çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  50. türkiyem seni çok seviyoruz

  51. sevgili arkadaşlar bu şarkıyı söylemek benim için bir kaeyif ama herşeyden çok bana değil söz yazarımız pınar andı’ya ve bana şarkıyı söylememde yardımcı olan ve destek çıkan ege çubukçuya teşekkür ediniz
    hayırlı ramazanlar canlarım inşallah öbür şarkılarımıda dinliyorsunuzdur
    cevap yazın bakiyim
    atlasın selamı varrrr

  52. gerçekten çok güzel klıp

Bir Cevap Yazın

