Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Tek’misin Nesin?

1 Yorum


Lan tekmi diyorlar sna ne diyorlar bilmiyom ama 186 no’lu haneye bağlısın işte bugün muğladan geldim elektriki kesmişsin sabah saat 7.30 da saat 21:30 da ancak verdin adam ol canımı sıkma yoksa annenin ellerinden öperim allahım bu ne yaa modem bozuldu :S tek annene selam söyle ani elektrik binince modeme olan olmuş demekki.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Tek’misin Nesin?

  1. http://harunguven.blogspot.com/2008/06/mal-beyanatm-mim.html
    mimledin kardeşim🙂

    Geçmiş olsunn Türkiyede yasadıgımız için normadir

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s