Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Mal Beyanatım-mim Konusu

1 Yorum


Harundan mim gelmiş bana uzun süredir mimsiz kaldıydım.Mimizin konusu mal beyanatımız yani neyimiz var neyimiz yok kirli donumuz felan işte herneyse sadece bana ait olanları sayıyorum.

Bir adet cep telefonu

Masaüstü Bilgisayarım-Laptopum

Gitarım

Oyuncak arabam 🙂 küçükken vardı atamadım kıyamadım da 🙂

İşte öss sorucukları.

Cd Çalar bende de var o

Basketbol Topum

Vasketbol ayakkabılarım

Hip Hop giysilerim sadece bu konuda israfcıyımdır.Har vurup harman savururum 🙂

Oyun Cdlerim,Film Cdlerim,Ulan bu cd yide söylemem herhalde sana ayıp 🙂

Birde lacivert renkli donum 🙂 şaka tabiki bu kadardan fazlası var ama yetmez yazmaya.

Neyse bende bu mimi paslayarak yeni alan adına geçen ablama alan adında ilk mim pasını yolluyorum.Güülşah abla

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Mal Beyanatım-mim Konusu

  1. Gariban adamın malı mülkü olmaz, iyi ki bize denk gelmemiş mim 😀

Bir Cevap Yazın

