Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

10 Dakika Daha Anne

2 Yorum


Yazı başlığını görenler bunun uyku esnasındayken anneme kalkmama yalanı söylediğimi anlar ama işin aslı bu değil o söylediğimde sizin başlıktan anlamadığınızda beyaz yalandır aslında ama nedense annem buna kızıyor sizin anlamadığınız olan yalan bilgisayar başnda gece saat 03:35 sıralarında “anne 10 dakika daha” adlı bir yalan bilgisayarda daha öncelerden yazdığım burada belirttiğim blog sistemiyle uğraşıyorum bu annem için pek birşey ifade etmiyor ama benim için büyük birşey ifade ediyor.Sonuçta başka birilerinin yaptıkları büyük şeylere değil kendimin yaptığı küçük şeylere gereksinim duyacağım.Herneyse acaba annem buna neden kızıyor benim bu yaşıma gelmeden önceleri sabahlara kadar dışarda fink attığı bildiği halde şu an ile o zaman arasında ki fark nedir ?(arasında ki kısmında yazım yanlışı yaptım mı bilmiyorum öğretin lütfen).Şu sıralar şu saçma kadın programlarınada yoğunluk veriyor annem onun etkisinde kalmış olacak ki orada gördüğü herşeyi bana kılıflı şekilde anlatıyor ğlum bu böyle şu şöyle asıl annem bu programları izleyipde bana böyle bilgi verecekse ben evi o zaman terkederim zaten.Yok neymiş efendim benim kızım evi terketti chat’te tanıştılar,yok bir internet sitesine girdi roada buldular birbirlerini ee be adam senin kızında mı sadece suç ki oraya çıkmışsın en büyük suç sende tamam senin kızında da var alttan göstermeler ama en büyük hata sende baştan dememişsin ki kızına kızım alttan gösterme evlen sonra üstten göster.Adam çıkmış kızım chat aracılığı ile tanıştı diyor.Eee madem kızının chat ile bunları yaptığını biliyorsun ee chatleşmesine izin verme be adam tüm suç kızdamı ya da şöyle diyeyim bu kadın programları yüzünden tüm suç 10 dakika daha anne yalanını söylemek zorunda olan bizdemi yoksa o programın etkisi altında kalan anne ve babalardamı.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “10 Dakika Daha Anne

  1. http://gurkanbicer.wordpress.com/2008/06/06/dikkat-ringofon-tuzagi/

    Ringofon tuzağı var ali bende bunun hakkında mim başlattım cevaplarsan sevineceğim. Mutlaka cevapla 😉

  2. Suç kökten bizim eğitim anlayışımızda.
    Fatih 21 yaşında istanbulu fethettiyse, bu kişiliğe 11 yaşında gelmişti.
    yani çocuk sevilecek bir oyuncak değil. eğitilip hayata kazandırılacak bir varlık.
    Eğitim ise çocuk ana karnındayken başlar. 8 yaşına kadar ne verdin verdin, sonrası hikâye. 8 yaşına kadarki esas temeller üzerinde alacağını alan çocuk daha sonra hayat boyu bilgi birikimini devam ettirir. o esas temeller ise kolay kolay değiştirilemez. değişebilmesi çok nadirdir.

Bir Cevap Yazın

