Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Acaba Sorunları Paramı

5 Yorum


Bugün h-yaman adlı blog yazarının yazdığı yazı rss okuyucuma düşüverdi.Türkiyenin maçı atv ekranlarında şifreli olacakmış.Tabi bu kablotv ve d-smart kullananlar için açık olacak benim odama ait olanı kablo tv oturma odasına digitürk bağlı bana sorun yok peki d-smartı olmayan normal uydusu olan milyonların suçu ne galiba tahminlerime göre atv ve d-smart işbirliği arasında doğan para trafiğinin arasında kalacak bu milyonlar adamların hiç yere suçu yokken şifreli yayına mahkum olmaları aynen şöyle duruma benzer bakkalı ahmet soyar cezasını sen alırsın uzak bir ilişki var ama para anlaşmasını atv ve d-smart yapar cezasını sadece uydu kullananlar çeker

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “Acaba Sorunları Paramı

  1. 2006 Dünya Kupası’nda Kanal 1 açık olarak maçları vermeye başlamıştı. Sonrasında Gürcistan ve Ermenistan’dakiler uydu üzerinden Kanal 1’den beleş bir şekilde maçı izlemeye başladı. Bu iki ülkede hiç bir şekilde parayla yayın hakkını alıp maçı yayınlayan kanal yoktu. Yani işin kısacası, beleş ve kaçak yayına girdiği için UEFA, ATVye şart koştu. ATVnin bi suçu yok 😉

  2. ben de baya küfrettim nedir bu şifreli yayın!!

  3. Bizim emektar uydu alıcısı bizim yüzümüzü güldürmeye devam ediyor. Bir aşağı, bir yukarı kanallar arasında bir kaç defa gidince şifreyi çözüyor 🙂

    Tabi eskiden çift çanağı vardı, şifre çözücü bir işe yarıyordu. Gençlik heyecanlarımızdı… 🙂

  4. Mrb,
    Normal kablolu olmaya tv lerden izliyebilirsiniz maçları,ayna tv diye bir hint kanalı mı ne bilmiyorum ordan da izliyebilrsiniz en son;
    http://ahmetdursun04.blogcu.com/18184361/ şu adresten okuyabilirsiniz.

  5. Bizim uydu var da bir tane de normal TV var. Ben ordan bakabiliyorum. Saatlik 10 YTL’den izlettireyim sizlere 😀

Bir Cevap Yazın

