Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Türk Gencinin Sorunumu Sapıklık

14 Yorum


Dün gece yani 7 haziran gecesi sat 01:10 civarı otobüs garındaydım abim gelcekti onu almaya gitmiştim.Saat 03:00 de geldim tam olarak erken gittim.Herneyse 01:30 sularında 24-25 yaşlarında bir bayan geldi oda abimle aynı otobüsle gelecek olan asker kocasını karşılamak için gelmiş adam tezkere almış karısıda sevincine gelmiş işte.Sonra bkledik kadınla ohbet felan ettik uykum geldi kafetarya ya gittim bir kahve aldım ablayada bir çay adım sağolsun parayı bana ödetmedi utandım(illa erkeklermi ödicek diye sormuştum bir ara içimden)Sonra dışarı çıktım hava almak için içeririye 18-22-17 yaşlarında 3 genç girdi işte genç adı üstünde olgun değil ki.Kadın orada oturuyor kadına diyorarki bir isteğiniz varmı.Kadın yok teşekkürler diyor oradan duyabilcek kadar yakınım kapı ve onların oturduğu yer.Sonra o 3 lü dolaşıyorlar 02:30 sularında tekrar geliyorlar bayana diyorlar bu saate buralarda durmanız sakıncalı olabilir gelin bize gidelim bu iyiliği kolay kolay kimse yapmaz diyorlar.Kadın yok diye ısrar edince eee gel be o..rospu diyorlar.İştemerak ettiğim konu bu her o saate otobüs garında beklemeye giden kadın o..rospumu oluyor.Yosak bu tamamen arkadan gelen gençlik demeyeyimde beni geçenlerde var.Bunun yaşı yok yoksa bu tamamen sapık Türk gencinin olamsını istediği şeyi kafasında kurmasımı.Neyse yazamıyorum ama hayret ettim şaşırdım.

Reklamlar

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

14 thoughts on “Türk Gencinin Sorunumu Sapıklık

  1. Olayın sonrasını merak ettim? Ne oldu daha sonra?

  2. olayın sonrasında işte abimle o kadının kocası geldi ben çenemi tutamayıp söyeldim kadının kocası gitti yanlarıan ben dövcek sandım aldı baya bir konuştu muhabbet etti çocuklar özür dieldiler gitti çocuklara tost felan ısmarladı işte çocuklarla güzelce muhabbet etti bu tür şeylerin bir Türke yakışmayacağını anlattı vs. çocuklar özür dilei gözleri doldu o kadar 🙂 rekalmlardan sonra geriside var 🙂

  3. Başıboş kalmış gençler. başlarında aklı başında ana baba yok.
    böyle gençler her yerde..
    ister bi temiz döv, ister iyilikle davran onlar aylaklıktan vaz geçmez.
    ta ki birileri ellerinden tutacak onlara doğru yol göstermede sabredecek..
    çok zor çok…

  4. abi çok heme çok haklısın gençiğin verdiği bu merak açıklık merakı vs. desem neyse ama o 20 yaş üstü odamı bluğ çağında hem aynı çağıda bende yaşamaktayım ama onlar gibi asla davranışta bulunmadım.

  5. Vay be çocukların gözü dolmus.Helal olsun adama.

  6. ahaha adam gelmese karı elden gidicek.Bi de tost ısmarlıyo yuhh ahahah koptum yaa

  7. o davranısları sergılemelerıne şaşırmadım ama adamın okadar olgun davranmasına hayretler içerisinde ŞAŞIRDIM 🙂 ben olsam mıçardım onların agzına

  8. “E.ALİ” e katılıorum,gençliğin kötüye gitmesinin tek sebebi ebeveynler….

  9. Ahhh ahh orda ben olacaktım o sapıkları öyle bir döverdim öyle bir döverdim ki .. (nasıl olacaksa)
    Sapıklık her zaman başa beladır (hayat notu)

  10. Bu Davranışı Yapmalarının Sebebi Ailesinin İlgilenmeyişidir Diyebilirim.Ben 18 Yaşındayım Şahsen Ben Utandım Onların Öyle Yapmalarından Yakışıyormu Ya .Delikanlı Adamlarsınız.Arkadaşlar Bu Böyle Gitmez…Elbet Her Şeyin Bir Çözümü Var.

  11. Kocasinin yaptigi şey çok enteresan ya ben olsam şahsen 3 ünü de sermiştim oraya ? Suçu ebeveynlere atiyorsunuz da 17 yasinda bir genç onu düşünemezmi ?

    Bence ebeveyn filan masal insanin ahlakinda ve dogasinda olmaliki o da öyle olsun..

  12. ‘ortam kaynak’kardeşim,,;öyle serrerdimle olmuyo..ya seremezsen sem serilirsen o daha kötü kız büsbütün gider..baş roldeki arkadaşın yaptığı en kararında bir davranış olmuş bence;diyor ve ekliyorum ben olsam adres falan alırdım çocuklardan daha sonra da abartmadan hadlerini ibildirirdm..çünkü yenilir yutulur bi şey deil bu…

  13. Çok yerinde bir tespit yapmışsın, artık insanlar sokakta rahat dolaşamaz hale geldiler. İstanbul’da artık erkek olmamıza rağmen belli bir saatten sonra rahat rahat gezemezken, kadınları düşünemiyorum bile. Birşeyler iyiye gidecek diye beklerken, hep kötüye gittiğini görüyoruz.. İnsan üzülüyor..

  14. Bu Davranışı Yapmalarının Sebebi Ailesinin İlgilenmeyişidir Diyebilirim.Ben 18 Yaşındayım Şahsen Ben Utandım Onların Öyle Yapmalarından Yakışıyormu Ya .Delikanlı Adamlarsınız.Arkadaşlar Bu Böyle Gitmez…Elbet Her Şeyin Bir Çözümü Var.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s