Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Eset 50. Kez Ödül Aldı.

2 Yorum


Eset işte hepiniz bilirsiniz.Bu çoğumuzun bilgisayarlarında vardır.Ben şahsen eset’i ilk aldığımda alacağım zaman adam bana süper çok iyi demişti.Northon gibi kasmaz bilgisayarını ve en iyiside 98 ödülü var bunun demişti o zamanlar çocuk beyni ile pek umursamadım ama aldım kurdu abim.Sonrasında şimdilerde bunun faydalarını anlıyorum anında hemen yakalayabiliyor birde bu aldığı ödül zamanında 100%96 ya varan yakalamalar ve birşey ler yapıyor işte analyın süper birşey.Hele birde böyle kendi kullandığın yazılımın ödül aldığını görmek o yazılıma o programa daha çok güvenmeni sağlıyor.Birde bu kadar ciddi ve başa baş rakipler arasında 50 kez ödül almak kolay değil.Şampiyonlar liginde 50 kere o kupayı alabilirmisin hayır.Aynı güçte rakiplerin var ama eset başarmış bunu ne diyeyim tebrikler.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Eset 50. Kez Ödül Aldı.

  1. Bende çok uzun süreden beri Eset kullanıyorum, kendisiyle şuan hiç bi sorunumuz yok vallaha 🙂

  2. Bence hakediyor. En iyi anti-virüs onların

Bir Yanıt Bırakın

