Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Hava Soğuk…

Yorum bırakın


İlk önce bu önemli günümüzü kutlarım ve mutlu geçmesini dilerim.

Ancak söyleyeceklerim var.Hava gerçekten soğuk bugün olmaz ağustos ayında gösteri yapın siz havalar sıcak olur nasılsa.Kardaş kışta gösteri yapanlar ne olacak? 6. sınıfı hatırlıyorum.Hoca bize 23 nisanda gösterilerde yer almayı isteyenler varmı diye sordu,isteyen öne çıksın dedi.İlk öne çıkanlardandım bende.Ama içimde bir sevinç var Bayram gelicek hem oynicam hem kutlicam(Yyiöd) ama artık öyle degil.İnsanlar hava şartlarını bahane ederek bu millete bayramı unutturmaya calisiyor.Yoksa bizde bugün soğuk,bugün yağışlı diyerek oynamazdık 6. sınıfta.Oraya çıkıpta soğuk diye gönderilenler benim küçüklügümdeki yaştalardı.Ben 6. sınıfta buz gibi yaışlı havada stadın ortasında oynadım.O gün dudaklarım morarmıştı.Akşam 6-7 ye kadar ağzıma sıcak birşeyler dokunduramadım acıyordu dudagım.Yarıklar oluşmuştu.Yıl 2006.O gün kimse bize gidin başka gün kutlanacak demedi.Deseydide biz gitmezdik bu bayram 1 kere kutlanır.Bu ülkeyi ne şartlarda kazandık biz.öyle beleş buldun yerleş değil kan ile aldık bu ülkeyi.o yüzden bize gidin yağmur var gösteri iptal deselerde biz gitmezdik.Şimdiki çocuklarada gülüyorum.Milli duygular hiçmi kabarmaz insan çocuguna hiçmi demez ülken içni yağmur çamur dinlemeyeceksin.Biz o gün dinlemedik aldırış etmedik o soğuklara.Eve geldik hastalandık.İncecik bir don ve kısa kollü t-shirt giymiştik o soğuk havada.Keşke bugün gösterisi iptal olan öğrencilerden birisi ben olsaydımda Hayır gitmiyorum,benim bayramımı ne yağmur ne kar ne çamur engelleyebilir deseydim ama malesef büyüdüm artık.Yazıklar olsun böyle bir kararı alan kişilere.Benim zamanımda hava buz gibiyken manşet atamyan kararları akıllarından geçirmeyenler bunları şimdi manşet attınız aklınızdan geçirdiniz uyguladınız yazıklar olsun size.Volkan YILMAZ’ın blogundaki yazıda bir kısım çok hoşuma gitti;

Şimdilerde hava şartlarını bahane göstererek iptal edilen törenler, ecnebilere satıp özelleştirdikleri firmalara sponsor, şempanze ettirseler de ben hatırlarım çocukken karla karışık yağmur altında tüm şehri yürüyerek dolaştığımızı.

 

İnsanlar çok geri zekalı, bunu yürekten yazıyorum. Yani inanın bu geri zekalılar yüzünden, küçük hesaplar yapıp büyük resimleri göremeyen beyinsizler yüzünden halimiz harap. Büyük dönemeçlerden geçiyor ülke, ya bu millet AtatürkCumhuriyetine sahip çıkacak, ya bu millete tümü unutturulacak.

Ah ah ülkemizin en büyük onurlarından biri olan bu bayram.Çocukların bayramı biz o çocukları izleyemedik.Keşke ben olsaydımda hayır biz gösteri yapacağız diyebilseydim.Bu tip kararı alan insanların amacı belli onlara buradan bir çok şey söylemek isterdim ancak bu söyleyeceklerim bu platformun tekrar engellenmesine masum insanların tekrar buradan ayrı kalmasına neden olur.Size yazıklar olsun bütün bayramları iptal edin kutlanmasın.Sizin hoşunuza gitmiyor bayramların kutlanması.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

