Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Twitter İle Alay Etmece

2 Yorum


Bu videodaki kızım oldukça seksi.Bence alay ediyor o yüzden böyle başlık attım :D.Kızın güzelligine laf yokda bu alayda neyin nesi 2008de eklenmiş :D.Kızın sesi hoşuma gidiyor twit,twit,twit,twit diye :D.Youtubeye hala giremiyorsanız yuh size 😀

İşte link;

http://www.youtube.com/watch?v=Im8-EtMl07o

siz bunu bulduğunuz tünnelere yazıp girin.Videoda altta ama komigime gitti.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Twitter İle Alay Etmece

  1. hehe gerçekten komik 🙂

  2. Selam Ali naber? Hatırladın mı beni.? Benbıraktım siteyi hala açıktır ama şifreyi unuttum!! msni eklede biraz muhabbet edelim abi…

Bir Yanıt Bırakın

