Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Yeniden Bloglamak…

Yorum bırakın


Yeniden yazmak çok zor geliyor bana  eskisi gibi birşeyler yazayım diyemiyorum.Her defasında açıyorum bu Add New’i ama sadece açmakla kalıyorum.

Tam birşeyler yazayım diyorum ama demekle kalıyorum.Zamanında içimde olan yazma isteği yok gibi o kadar uğraşsamda yazamıyorum böyle arada bir yazıyorum sıradan gelmeye başladı nedense bana belkide yazdıgım zamandaki eğlence şimdi yok o yüzden yazacak birşeyim yok.

Arada bir buraya birşeyler saçmalıyorum.Sadece o kadar ile kalıyorum.Acaba diğer blogcu arkadaşlarında başına geliyor mu bu?

Zamanında çok aktif olarak okuduğum alisko.org da eskisi kadar aktiflik sezemiyorum. Ben giderken burada olan bazı blogcular artık burada yok Türkiye’ye ayak bastığımda dinlenme evresinden sonra bilgisayarı açıp direkt bloguma bağlandım ve link listemi açtım ve bir çoğunun uzun süre önce yazılan yazılardan sonra olmadığını fark ettim.Ve bazılarının domainlerinin düştüğünü gördüm.Acaba neden yazamıyorum.Blogculardaki kişisel yazma isteği tükeniyormu bir süre sonra ?

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

