Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

GameForge-Oyun oynayın kazıklanın!!!

20 Yorum


Lütfen ankete katılın kendinize EN UYGUN gelen seçeneği işaretleyin😀 kesin haklı çıkacaksınız😀

Böyle bir şirket görmedim hayatımda müşteri memnuniyetini önemsemeleri 0 ama bir o kadarda kek,kaz da bu firmanın oyununu oynuyor🙂.

Herşey Ogame denen gece gündüz bildirtmeyen o olmayasıca oyun yüzünden başladı aslında.Yine bigün gece saat 03:00 suları sanırım 2007 yılı Metin2 oyna et vs reklamlarını gördüm.Ogame oyununuda bırakmak için bir bahane arıyordum işte bu tam yerine geldi denir ya öyle oldu başladım Metin2 oyununa.İlklerde hiçde sıkıcı değildi oyun takımıymış forum takımıymış vs… hiç takmazdım sonraları hile geldi ben yine yavaş kasılıyorum hile bilmiyorum adam canavarları topluyor ben nasıl yaptıgını hep merak ederdim sonradan öğrendim hileyi daha sonra hileye çözüm için oyuncular önerildi onlar video çeksin gmler EP-Premium kazansın yöntemi biz sayısızca video çektik GM ler oyunda yoktu biz vardık🙂 videoları aldık yükledikce yükledik 1 ay link dursun dediler makinamızı sayısızca video ile doldurduk.Yolladık mailleri ana oda ne kendini beğenmiş götü boklu çocukları GM yapmaya başladılar hayatında oyunu oynamamış adamlar GM oldular sırf gameforge bünyesinde mod veya GO oldukları için.Bigün bizde arkadaşımızı bu takıma soktuk.Harbi it dolu eski GM lerin bulunduğu takım çarları soyuyor suçu çinlilere atıyor olay buradan sorna geni deli etmeye başladı;

İlk önce bir duyuru yapılıyor ve hesapları çinlilerin soyduğu söyleniyor, daha sonra ise 2. bir duyuru ile hesapları soyanların İP adresleri verilecek ve kişilere dava açabilecekmişizde vs vs vs…Çinlilere Türkiye üzerinden alman mahkeme kuralına göre nasıl dava açacağımızıda öğretsin kendini bi bok zanneden alabanda beyfendi.Kronos gibi bir takım lideri de almışlar takım başına idare desen 0 oyuncuların 1 tanesi sevmez zamanında AnKa vardı bir oyunda bir yetkiliye ilk defa bu kadar övdüğümü bilirim.O gitti oyun bir kadına kaldı.Bazen derler ya kadınlar araba kullanamaz kullanmasın hayır efenim kadınlar her bi boku yapar.Yeterki kadınlar online oyun yönetmesinler.Sevdiğiyle tartışan TL önüne gelir gibi sadece duruyor ne bokada yarıyorsa😀.Neyse efendim bıraktık metin2 yi çarımız soyuldu itemleri vermiyorlar itemlerin nerede olduğu bilindiği halde vermiyorlar ibneler ya ondan😀 sonra geçtim tanoth denen oyuna oynayacağım dedim hobaa ben kaydolamıyorum forumda destek sayfasına konu açtım bi boka bakan yok kayıt olamadım alında başınıza çalın dedim onu yaptılar belkide😀.Yine TL kronos dikkat eli belinde TL’miz kronos yine meydanda hanfendi bir eli belinde TL.

İşte böyle binlerce YTL Ep yatırdım 3-5 çapulcu emeğimi çaldı giden binlerce YTL’emi üzüleyim yoksa onca hatırayamı.Hiç bir hak idda edemiyorumda😀

Kronos zehir kılıcım vardı onun nerede ya da nerende olduğunu biliyorum fazla kaldığı zaman ters etki yapabilir çıkar onun o delikten.

Ulan az daha zekanız olsa geri zekalı olurdunuz.

İşte hem oynayıp hem kazıklanmak böyle birşey.Hiç bir şekidel kazancınız olmuyor ticket dene şeye bakan GM ler ise 1000 ticket sayısını yakaladığı zaman beleşe Premium kazanıyor oyuncu çarlarına😀

Sizlere uyarım var dikkat;

GötAMEleFORtcuröntGEncigötoşetekli denen bu şirketin oyunlaruna itibar etmeyiniz aklınız var ise gidin başka şirketin oyununu oynayın.

Bu güne kadar blogumu okuyan herkestende özür dilerim.Hiç bir yazımda bu kadar çok argo kelime kullanmadım ancak hakkım yenipte hiç bir ilgilide bulamayınca kısacası don çalındı çıplak kaldım durumuna gelince sinirlerimede hakim olamam haksızlık tahammül edemediğim ilk şeydir.Bana haksızlık yapıldı ben az bile yaptım ya da yazdım.Tekrar tekrar herkesten özür dilerim.Ben böyle herkesin önünde ağzı bozulan birisi değilimdir.İlk ve son oldu.

ÖZÜR DİLERİM!!!

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

20 thoughts on “GameForge-Oyun oynayın kazıklanın!!!

  1. banada ikariamda hesabımı kapattılar ticket attım veletin biri çıktı xD

  2. Sana katılıyorum çalınma olayı benım de basıma geldı hic umurlarında bile degıl cunkı zaten kendılerı yapıyorlar bu iş bundan para da kazanıyorlar muhtemelen ama ben hala bu işin peşindeyim bakalım neler cıkacak sonun da

  3. sözü geçen item veya hesapları kendileri satıyorlar parayı kazanıyorlar.

  4. Arkadaşlar adam haklı😀 Ben size bir oyun şirketi tavsiye edeyim ben 3 sene oynadım ve çok memnunum. Oyun şirketi “Sobee” tamamen türk şirketidir Mevlüt Dinç tarafından açılmış bir şirkettir. Oyunları İstanbul kıyamet vakti warlock vb. internetten ararsınız oyun oynamak istiorsanız Sobee derim…

  5. Sobee gerçekten harika bir firma I Can Footbal oyunun severek oynamaktayım.

  6. benım de gladıatus ta ibne bır operator laf dalasında got oldu hesabımı kapattı 14 gun o.ç cin diyo gıt net cafe ye bas kufuru got olsun hepsı..

  7. La Valla Aynsı benim başıma Geldi.Bu Metin2 Beni 7 bitirdi. her zaman taktir belgesi getirdim şimdi ise hepsi1 çünkü allahın belsı metin2n,n başından ayrılamıyorum.hem soyuluyoz hemde yang çekmiyenler (benim gibiler) oyunda belli bir lvle kadar geliyo lvilim 58 bende bıraktımm 2 kerede çhar kastım sebebsiz yere ban yedimm it oğlu it yakamoz Gm si

  8. la zaten gamefor game para üstüne kurulu bir oyun ep çekmiyene ekmek yok :@

  9. Benim Charim Calıntı Aktivasyon link’i fln attım bazi işleri halletdim ayni gün içersinde aldım . Siz kuralları bilmiyorsunuz..

  10. Bu adamların oyunu kesinlikle türkiyede yasaklanmalı. Buna oyun diyenin aklına şaşarım. resmen kumar masası bonus ekleyici alırsın 10 taneden 3 tanesi geçer koca bi 100 lirada sana geçer. efsun nesnesi alırsın moktan moktan bonuslar gelir bi 100 lirada oradan geçer. gider forumda konu açarsın bu nasıl iş diye takım aleyhine propaganda yapmaktan idam edilirsin hesabın kapatılır. daha neler neler. bunlar oyunu almışlar ellerine GF ahlaksızıda hiç bi şey demiyor. geleni gideni soyuyorlar. şimdi Takım lideri oyunda para basıp para satıyor. bu oyundaki paranın nerden geldiğini sanıyorsunuz???

  11. benimde 85 lvl carimi kaptti itler.. oyun kurallarında olmayan bir kural yüzünden.. gitti okadaremek okadar para alisnlar götlerine soksunlar

    • Senin burada hicbir sekilde kufretmeye hakkin YOK ve kimseninde YOK.Sen o oyuna beles diye katildin deilmi EVET.Uye olurken orda haklar ivir zivirini okudunmu HAYIR.Peki sana herhangi birisi guvence verdimi HAYIR.OZAMAN SUS KONUSMA OTUR YERINE!

  12. Bence siz bu aptal oyuna vakit harcayarak ilk basta hatayi yaptiniz.Bence cok aglamayin gecer yakinda.

  13. var ya ben gameforge un nerdeyse bütün oyunlarını oynadım pek problemle karşılaşmadım ama en çok sinirlendiğim şey ise gladiatus te adam VIP oluyor sonra beni saşma şekilde yeniyor,imkansız yenmesi iki kat güçlüyüm ama yinede yeniyor

  14. Bizede girdi azik😀

  15. yha bu siteye oyunlarını koy oyunlara bi bakak

  16. TEBRIK HELAL AZ BILE ARGOLAR

  17. hehe az bıle yazmıssın ben yazsaydın bu yazıyı kesın ban yerdım hahaha:)

  18. Ağzına sağlık dostum az bile söylemişsin. Benim ikariam denen oyunda 3 yıl oynadım. epsilon dünasında oynadım sonra yönetime kızıp oyun 3.süyken tüm şehirleri yıkıp kapattım oyunu. sonra can sıkıntısı ve akıllanmamış olacağımki sigma dünyası açılınca orada yeni bir hesap açtım ve yine 3.lüğe kadar çıktım bir yılda. oyun ilk açıldığı gün üye olduğum için ve oyunu bildiğim için bu kadar hızlı büyübebildim. sonra bir sabah oyunu açayım dedim bir baktım giremiyorum. Kapalı girişim ama teşhir direğinden baktığım zaman “arkadaşlık listesi kötüye kullanımı” yüzmışlar ama veriler ceza belli değil. onlarda bilmiyor ne kadar süre ceza verildiğini. çünkü oyun kurallarında yazan hiçbir maddeyi ihlal etmemişim.
    oyun kurallarında şu kadar arkadaş ekleyebilirsiniz veya eklediğiniz arkadaşlarınız araştırma yaptığı zaman şu limitler arasında size puan kazandırabilir vs gibi bir sınırlama yok. olamazda saçmalık olurdu böyle bir kısıtlamanın olması. ama ben çok arkadaşım olduğu için ve arkadaşlarım araştırma yapıp bana araştırma puanı, söm atıp bana altın kazandırdıkları için ceza aldım. kronos dahil tüm yetkililerle görüştüm. almanyadaki erkezlerine dahi mail attım konu ile ilgili ve 1 ay sonra süresiz kapatıldığını söylediler bana sadece. Çok ağır küfürler etmek geçiyor içimdem ama hiçbiri gameforce ve onun yalakalarını tarif etmeye yeterli gelmeyecektir. Asıl kabahat asıl mallık game force oyularını oynayanlarda. daha önce oynamamış olan varsa yada henüz haksızlığa uğramamış olan eminim bu yazıma tepki gösterecektir ama gün gelir bir kazıkta size atarlarsa o zaman anlarsınız. hele ki bunları okuya okuya gidip üye oluyarsa hala birileri işte kesinlikle MaL derim ben onlara :))

Bir Cevap Yazın

