Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Fifa 2008 ve Fenerbahçe

Yorum bırakın


Fifa sersini oynayanlar bilir yarım yıldız ile başlar 5 yıldıza kadar takımlar numaralandırılır.Bende hep feneri alırdım doğal olarak.Bugünde DR adlı bir takım aldım yıldız yarım şekilde futbolcuların özellikleri kötü.Ona rağmen Fenerden daha iyi bir oyun oynadım.Maçı 4-3 kazandım sizce anormal değilmi 🙂 amatör felan değil World Class olarak bilinen son seviyede.Futbolcuların vurdukları toplar kaleyi zor buluyor ben ceza alanından çıkmıyorum Fenerde 4 yıldız vardı yeni transferler ile o kadroya karşı oynanan oyuna baktımda üzüldüm açıkcası Fifa 2008 ve Fifa 2009da bir dengesizlik söz konusu çünkü aynı özelliklere sahip galatasaraya karşı oynadığımda galatasaray beni 4-1 6-1 gibi skorlar ile yendi.Sanki birisi Feneri bilinçli olarak kötü takım yapıyor :).İlgili ekran görüntüleri aşağıdadır.Link olarak verdim.Temada bozukluklar olmasın diye :D.İşte ilgili linkler 😉

http://img90.imageshack.us/img90/715/belirtsiz.png

Üstteki linkte futbolcuların genel özellikleri güçleri yandaki güçlerde 27 sayılarını felan görürsünüz.Fenerbahçede 1 futbolcu tek başına 80 olarak durmakta :D.

http://img37.imageshack.us/img37/7523/18356290.png

Yukarıda maç bitmeden hemen 1-2 saniye öncesi aldığım ekran.Zaten orada kalecinin üzerine vurdum kaleci topu dikti ve maçda bitti.Acaba sorun ben oynayıncamı oluşuyor Galatasarayı yenemezken feneri yeniyorum :S.Bence Ffia 2008 ve 2009 da eşitsizlik söz konusu 😀

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

