Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sivrisinek ile Anlaşmaya Çalışmak

Yorum bırakın


Yaz gecelerinin en sinir bozucu olayı siz gece mışıl mışıl güzel güzel uyurken sivrisineğin gelip sizi sokmasıdır.Ya soksun birşey demiyoruz 1-2 güne geçiyor etkisi ve gece hissetmiyorsunda o sokulmayı.Madem sokuyorsun ne diye kulağımızın dibine inatla geliyorsun be hayvan.Bi ara sinirden yorganı aldım üstüme bu gelmiyor sonra açtım üstümü anında “vıııııııııııın”.Ben bıktım uğraşmaktan o bıkmadı.Herhalde insanları en çok sinirlendiren hayvan sivrisinektir.Sivri sinek ile anlaşmaya karar verdim.Dedim gel lan sok al kanımı.Açtım üzerimi ama o mal hayvan yine kulağımın dibinden geçiyor.Sanki hava üssü onların.Almak istedikleri asıl yer orası.Beni sabaha kadar yatırmadılar.Düşünün ya sivrisinekle anlaşmayı bile göze aldım ama neredee beni anladığı tek yer sokcağı kollarım bacaklarım oldu ama onları yaparkende kulağımın dibinden ayrılmadı nasıl iştir çözemedim.Sivrisinek ilacı sıkıyorsun 1-2 sallanıyor uçmasına devam ediyor.Gelişiyorlarmı ne.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Yanıt Bırakın

