Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

SERTAB ERENER & RICKY MARTIN – “PRIVATE EMOTION”

1 Yorum


Sertab ERENER ve Ricky Martin’den PRIVATE EMOTİON adlı güzel bir parça açıkcası benim hoşuma gitti :).İki güzel sesin birleşmesi harika olmuş.Açıkcası ben beğendim Sertab ERENER’den rica etsem bana mp3 olarak yollarmı 😛 şaka bir yana güzel bir çalışma 🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “SERTAB ERENER & RICKY MARTIN – “PRIVATE EMOTION”

  1. Evet bana da yollayabilirseniz sevinirim 🙂

Bir Cevap Yazın

