Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

AnkaraSpor Ligden Düşürülmüş

2 Yorum


Garip ama öyle ligden düşürülmüş ankaraspor{Tıkla} Haberi gördüm ve şaşırdım bu kadarda olmaz buna ligin başında mı karar verilir acaba? Maçlar oynanmaya başladıktan sonra mı? Lig öncesi buna karar verilemezmiydi? 17 takımla ligi tamamlamak enteresan açıkcası e tabi burası Türkiye oluncada böyle olması doğaldır🙂 Ankaraspor ve taraftarına geçmiş olsun.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “AnkaraSpor Ligden Düşürülmüş

  1. Ankaraspor taraftarları? Yok ki öyle bir şey😀 Melih Gökçek’e yaranmaya çalışan birkaç belediye görevlisi dışında Ankaraspor’u tutan yok. Zaten ligden düşürülmesinin sebebi de Gökçek.

  2. Futbolun içine siyaseti karıştıracak düşünceye sahip insanlardan zerre kadar hazzetmem abi ama ben zaten Gökçekten hazzetmiyordum yerinde bir karar.

    Sanırım ankaraspor tamamen biter klüp başkanı bile satmayı düşünüyor😀

Bir Cevap Yazın

