Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

My Game World-Oyun Sitesi

3 Yorum


Eh başlık biraz garip oldu ben pek bilmem öyle site tanıtım felan.Ama yaparımda yani. 🙂 Oyun sitesi öyle basit oyun sitelerinden değil 🙂 Kalem Tıraş sağlam kalemi tutan ellerde 🙂 Meral Alabaz ve Volkan Alabaz tarafından kurulmuş.

Gerçekten hoş bir tasarımı var.İçeriği ise beni memnun eder durumda.Aslında bu tip içerikleri dış kaynaklardan okurdum.Artık Türkçesi var diyip buradan okurum.

Volkan abi ve Meral ablaya başarılar dilerim.

My Game World

Üstteki My Game World yazısına tıklayıp gidilebilir.

Kendilerine tekrar başarılar dilerim FİFA 2010 alınca bi maç yapalım volkan abi 😀

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “My Game World-Oyun Sitesi

  1. Çok teşekkür ederim Ali. Çok güzel bir jest yapmışsın. Umarım oyun severleri memnun edebilecek bir site olur.

  2. Valla beni memnun etti ben hala NBA 2010 ve Fifa 2010 a takıldım 😛

  3. teşekkürler öğrendiğiim iyi oldu

Bir Cevap Yazın

