Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Vuvuzela’nın İğrençliği

3 Yorum


Hiç sevmiyorum bu sesi, gerçekten Ömer ÜRÜNDÜLDÜL’ün yanında belki hafif kalabilir ama aynı anda Ömer ÜRÜNDÜLDÜL de konuşunca fena yapıyor. Televizyonun sesini kısınca bile geliyor. Çünkü kulak alıştı. Stadyumun içinde bir ses var, dışarıdan bakan kocamn bir sivrisinek sanar o derece. Dünya kupası 2010’u 50 yıl sonra torunlarıma vuvuzela gördük biz diye anlatacağım. Ama işin bokunu çıkarmadan yapmak lazım. Ben tezahürat nasıl edilir unuttum ya. Gol oluyor ZIIIIIIIIIIT sesi geliyor. Taraftarların sesi yok, gol kaçınca HUUU,HAAAA gibi sesler yok futbolun renkli yanımı desem, renklendirirken iğrençleştiren yanımı desem, Sambacıların vuvuzela kullanmaları imkansız, aynı zamanda kore, japonya, italya vs ama inat edercesine kullanıyorlar bu aleti. Başım acıdı lan yeter çalmayın artık

İğrenç Ses Çıkartıyor

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Vuvuzela’nın İğrençliği

  1. Geri bildirim: Sahadan.Org, İddaa Sonuçları Blogu « Turklerklani Blog

  2. Yorumunuz denetim için bekliyor.

  3. ne dicemi bile bilemiyorum artık🙂

Bir Cevap Yazın

