Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu


11 Yorum

Sahadan.Org, İddaa Sonuçları Blogu


Sahadan

Sahadan.org canlı iddaa sonuçları.

Merhabalar uzun süredir yazmıyorum vuvuzeladan beri. Sizlere bir blog tanıtacağım. İçeriği aslında diğer sitelerden daha iyi. İçeriğinde futbol, iddaa, fenerbahçe ve bilindik popüler içerikler yer alıyor. Domain derseniz bence tam yerinde bir domain. PR 3 şimdilik ama ağustostaki güncellemede 4 olma ihtimali var. Sürekli güncel bir blog, googlede sever bunu. Teması gerçekten güzel.  Newsline teması kullanılmış. Alt yapı olarak WordPress tabikide en güçlü sistem. Manşet haber, reklam yerleşimi bence hoş olmuş. Seo kullanılırsa ki kullanılıyor. Kısa bir süre içerisinde gerçekten daha fazla popüler olur.Google sonuçlarında sahadan diye aratınca 3. sırada çıkıyor. Ve blog sürekli güncel bir blog olmasından dolayıda + bir kazancı var. Sitede yine iddaa sonuçları bölümü var. Ben daha fazla yazarsam ziyaret etmenize gerek kalmayacak bu süper siteyi ziyaret edin bence.

http://www.sahadan.org/


3 Yorum

My Game World-Oyun Sitesi


Eh başlık biraz garip oldu ben pek bilmem öyle site tanıtım felan.Ama yaparımda yani. 🙂 Oyun sitesi öyle basit oyun sitelerinden değil 🙂 Kalem Tıraş sağlam kalemi tutan ellerde 🙂 Meral Alabaz ve Volkan Alabaz tarafından kurulmuş.

Gerçekten hoş bir tasarımı var.İçeriği ise beni memnun eder durumda.Aslında bu tip içerikleri dış kaynaklardan okurdum.Artık Türkçesi var diyip buradan okurum.

Volkan abi ve Meral ablaya başarılar dilerim.

My Game World

Üstteki My Game World yazısına tıklayıp gidilebilir.

Kendilerine tekrar başarılar dilerim FİFA 2010 alınca bi maç yapalım volkan abi 😀


Yorum bırakın

Tuborg Ping Pong Ödül Kazandırıyor


Bilgisayarı çok iyi kullanırım fareyide araba kullanır gibi kullanırım farem kız gibidir.Çok iyi flash oyun oynarım.Herşeyi isabet ettiririm diyen biri iseniz bence bu oyun size göre 😀

Tabiki siteye giripte oyun oynayacak arkadaşların yarısından çoğu 18 yaşından küçük olacak ama yinede soruyor bu site :D.Aslında her sitede şu yazıyor 18 yaşından küçükler giremez girdikleri taktirde sorumlusu biz değiliz vs. nah sen değilsin 😀 sensin bal gibide çocuğu o siteye çekerek.Neyse konuya dönelim

Oyunumuz şöyle eski oyunları bilirsiniz tut beklet sağı solu seç gibidir işte :D.Mausu tutun ama sadece mausu tutun bilgisayara takılı olanı.Sonra mausun sol tuşuna basılı tutun ve ortada durup sağ sl yapan şeyi bardağa göre ayarlamaya çalışın.Aşağı yukarı yaparakta topun gişi şeklini ayarlayabilirsiniz sağ sol yaparakta yine topun ok yönünü ayarlayabilirsiniz.

Yanlız sakın kızlara odaklanmayın maus kayabiliyor.Ve top bardağa girmiyor.O kızların bir eğilişi var ki :D.Kızlar sizi kışkırtmak istiyor inanın yapabiliyorlarda

Siteye Giriş için

http://www.tuborgpong.com

Adresine tıklamanız yeterli.

Site açılırken size 18 yaşı sınırını soruyor hayır derseniz korkmayın size çözümünüde sunuyor 😀 siteye girebilmeniz için size yaş büyütme öneriside sunmuşlar 😀

http://www.tuborgpong.com/YasBuyutmeDilekce.html

İşte bu adrese yönlendiriyorlar ve yaşınızı nasıl büyüteceğinizi anlatıyorlar sorna 18 olup çıplak kızlar sitesinede girin tuborg sitesinede :D.Az daha unutuyordum ödülleri açıklayayım 🙂

1. olana Sony Playstation

2. olana Sony PSP

3. olana İpod Nano

Hediye veriyorlar oyun zor he kızlara bakarken dahada zor 😀


1 Yorum

WebHocamız .Net oldu


Genellikle herkesin bildiği bir sitedir.Web hocam asp veya php meraklıları googlede asp dersleri veya php dersleri diye aratınca çıkan siteydi.Ve bu siteden en çok yararlanan ben oldum açıkcası.Şu sıralar php ve asp üzerine yoğunlaşmış durumdayım.Öncelik tabi asp de yavaş yavaş aspye alışdım uzun süredir yazıyordum kodluyordum.Buradan php öğrenmek istedim pek içerik yoktu.Site zaten asp tabanlıydı asp üzerine kurulmuştu.Çokda sevdim aspyi.Php kodluyorum neyse konuya gelecek olursa önceden girilen site webhocam.com du şimdi artık webhocam.net oldu.İsteyenler buradan girebilirler


3 Yorum

Binnur Kaya


Evet dün gece bana harundan bir mesaj geldi.Binnur kaya hakkında bir fun club açmış.Yine ning sitemi üzerine kurulu bir fun club.Basit değil hani çok yararlı olacaktır.Yine bloglarınız içinde rss adresi var isteyen ekleyebilir.Ayrıca forum ve grup’lar iyi de bir kaynaşma ortamı doğacaktır.Sitede nelermi mi var.Şaikanın olduğu tüm videolar var,şaika resimleri,müzik yani mp3ler,forum,gruplar,ayrıyetten gruplarında forumu olabiliyor örneğin goups/forum diye site içinde farklı iki forum blogcularda düşünüldü blogcular içinde mekanlar var daha fazlası için ziyaret edin ve üye olun siteye gitmek için tıklayın


Yorum bırakın

Her İlçeden Bir Yürek 70 Milyon Tek Yürek


Burak abinin blogunu ziyaret etmiştimki ne göreyim milli takım reklamın websitesini anlatan bir yazı. çokda sevindim aslında böyle bir site için.Bu çok güzel oldu. milli takım’a destek için yapılan bu şarkı çok güzel tabi birde reklamlarda gördüğümüz o goller bunun üstüne galada mustafa yıldızdoğanın Türkiyem şarkısı insanın içini bir hoş yapıyor.İnsana iyi ki Türküm dedirttiriyor

Okumaya devam et